Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blade 400 eller Trex 450?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Blade 400 eller Trex 450?

    Skal snart kaste meg inn i helikoptersirkuset, og er usikker på hvilket heli jeg skal starte med. Det står mellom de to nevnt i topic.
    Hvilket av dem burde jeg satse på? Fordeler og ulemper med de?

    Har Dx6i sender, som jeg kjøpte med Blade mCX2.
    Har bare flydd coaxialheli før, aldri prøvd heli med halerotor.

    Da jeg prøvde mCX2 ute, ga det såppass mersmak, at Hpi Baja'n må vike for flyvemaskin
    Kom gjerne med innspill til andre bra nybegynner helikopter også.

    Eller kanskje Trex 250 er et bedre nybegynner valg?
    Last edited by Rafo; 25 January 2011, 14:04.
    FLY FLY FLY!!!

  • #2
    Ikke kjøp 250.

    T-rex er veldig utbredt, mange har deler og det er lett å få hjelp, samtidig er det ett veldig bra heli.

    Jeg hadde kjøpt T-rex.
    Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

    Comment


    • #3
      Originally posted by Rafo View Post
      Skal snart kaste meg inn i helikoptersirkuset, og er usikker på hvilket heli jeg skal starte med. Det står mellom de to nevnt i topic.
      Hvilket av dem burde jeg satse på? Fordeler og ulemper med de?

      Har Dx6i sender, som jeg kjøpte med Blade mCX2.
      Har bare flydd coaxialheli før, aldri prøvd heli med halerotor.

      Da jeg prøvde mCX2 ute, ga det såppass mersmak, at Hpi Baja'n må vike for flyvemaskin
      Kom gjerne med innspill til andre bra nybegynner helikopter også.

      Eller kanskje Trex 250 er et bedre nybegynner valg?
      Helt klart Trex 450 jo større jo mer stabilt er det. Det finnes også ett genialt heli som setter seg selv opp helt automatisk Inovator 50 thunder tiger det holdt jeg på å kjøpe meg, men hoppet rett i det og kjøpte en Aeolus 50 nitro, angrer ikke ett sekund på at jeg skippet liten størelse. Simulator er ett must uansett som nybegynner på 6 kanals. Anbefaler phønix eller real flight.

      Comment


      • #4
        Det ble ingen av de i topic.
        Drar til Rena imorgen og bytter bilen i et Compass Atom 500 FBL, så nå begynner snart moroa Må vel få i hus en Phoenix sim, før takeoff med Compassen tenker jeg.. Ble anbefalt Phoenix av elefun, iogmed at jeg har Spektrum mottager jeg kan bruke. Phoenix skal visst være litt bedre på helikopter enn realflight også..
        Last edited by Rafo; 28 January 2011, 12:07.
        FLY FLY FLY!!!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Rafo View Post
          Det ble ingen av de i topic.
          Drar til Rena imorgen og bytter bilen i et Compass Atom 500 FBL, så nå begynner snart moroa Må vel få i hus en Phoenix sim, før takeoff med Compassen tenker jeg.. Ble anbefalt Phoenix av elefun, iogmed at jeg har Spektrum mottager jeg kan bruke. Phoenix skal visst være litt bedre på helikopter enn realflight også..
          Phønix er glimmrende der ligger det Compass knight 3d modell også. Fint heli du skal kjøpe. Er det EL eller nitro?

          Comment


          • #6
            Det er elektrisk
            FLY FLY FLY!!!

            Comment


            • #7
              Jeg har prøvd(og eid) t-rex 250, 450 og har 500. Skal kjøpe 600 også. Til sammenlikning til blade så er den vanskelig å fly. Og vil absolutt IKKE anbeale 250. Den er EKSTREMT vanskelig å fly.
              Tomm Uggedal (by)Ålesund
              6050 Valderøya 1982mod
              uggedal@spray.no

              Comment


              • #8
                Som du sikkert har sett, så ble det et Compass Atom 500 istedet Venter bare på spektrum satelittene fra hobbyking, så blir det kalibrering av fjernstyring.
                FLY FLY FLY!!!

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X