Announcement

Collapse
No announcement yet.

Valg av første nitro heli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Valg av første nitro heli

    Hei.
    Trenger noen gode forslag til ett nitro heli , har fra før av ett 450 heli som jeg har kjørt endel med. Radioen jeg bruker til denne er en futaba t6exhp så regner med at jeg må ha med radioutstyr . Noen forslag ? har sett litt på brukte raptorer , men synes det er litt vanskelig å finne ett med det rette og viktigste utstyret align er jo en god konkurrent og .

  • #2
    mangen meiner raptor 50 er ett bra valg..men smaken er som baken den er delt.. de bra deletilgang til raptor ogmen du må ha en 7 kanals motaker... fikk kje satt opp min med 6 kanaler...
    Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
    tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

    Comment


    • #3
      Går helt fint med 6-kanaler, du får bare ikke brukt governor, men det må du ikke ha heller...

      T-rex600n er tingen for deg.
      Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

      Comment


      • #4
        fikk kje gyro på rett kanal på hitec eclipse 7en.. men bytta heli i 500
        Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
        tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

        Comment


        • #5
          Takker for tipset, får se om jeg finner meg ett fint brukt ett Noen spesiell grunn for at du foretrekker dette istedenfor raptor ? bare nysgjerrig

          Comment


          • #6
            Originally posted by Runen View Post
            Takker for tipset, får se om jeg finner meg ett fint brukt ett Noen spesiell grunn for at du foretrekker dette istedenfor raptor ? bare nysgjerrig
            Det er en mer moderne og bedre konstruksjon enn gamle Raptor (det har nettopp kommet en ny som nok er bedre en T-rex) og det er veldig god tilgang på deler og kompetanse.

            Edit: Smallsize fører vel Align nå, så for deg er jo deler bare en kjøretur unna...
            Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

            Comment


            • #7
              Hva vil du anbefale som en grei og ikke for dyr radio/mottaker til ett heli i den størrelsen visst jeg kjøper ett brukt med governor

              Comment


              • #8
                Da ville jeg sett på Spektrum DX8 eller Hitec Aurora 9.

                Du får endelig billigere radioer med 7-kanaler, men jeg ville like godt lagt litt ekstra i det med en gang istedet for å bytte den ut om ett år...
                Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

                Comment


                • #9
                  Takk for all hjelp , etter mye frem og tilbake og med tanke på lyd så bestemte jeg meg heller for å gå for ett el . Så no har jeg fått bestilt meg ett align 500 og en dx 7

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X