Announcement

Collapse
No announcement yet.

Første proper kræsj!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Første proper kræsj!

    Vel, etter ca. 40 batterier på min 120SR så klarte jeg å deise det ganske hardt i bakken
    Skader:
    -ser ut som servoen for å tilte heli mot venstre har tatt kvelden
    -canopy'en sprekt
    -mista en liten del. Som jeg hadde ekstra.

    Men så til spørsmålet mitt, siden det i mine øyne ser ut som servoen til å tilte heli til venstre sitter på 5in1 greia, finnes det replacement for bare servoen? Eller må jeg kjøpe den dyreste delen på hele heli? (Som jeg ikke finner i Norge)

    Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
    Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

  • #2
    Originally posted by Thomaseh View Post
    Vel, etter ca. 40 batterier på min 120SR så klarte jeg å deise det ganske hardt i bakken
    Skader:
    -ser ut som servoen for å tilte heli mot venstre har tatt kvelden
    -canopy'en sprekt
    -mista en liten del. Som jeg hadde ekstra.



    Men så til spørsmålet mitt, siden det i mine øyne ser ut som servoen til å tilte heli til venstre sitter på 5in1 greia, finnes det replacement for bare servoen? Eller må jeg kjøpe den dyreste delen på hele heli? (Som jeg ikke finner i Norge)

    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • #3
      for og skifte en av servoene i heliet, så må du nok bytte ut hele kretskortet ja...
      løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

      Comment


      • #4
        Så det er faktisk bare den jeg trenger? Jeg satt å surfet, men syntes ikke de likner Da blir det handletur på smallsize heldigvis koster den dyreste delen da 150,-

        Originally posted by martin1996 View Post
        for og skifte en av servoene i heliet, så må du nok bytte ut hele kretskortet ja...
        Liten vits i å være sarkastisk Jeg spurte, fordi jeg var usikker. Er det ikke det man har et forum til?

        Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
        Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

        Comment


        • #5
          Originally posted by martin1996 View Post
          for og skifte en av servoene i heliet, så må du nok bytte ut hele kretskortet ja...
          Nei, må ikke det på 120SR
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X