Announcement

Collapse
No announcement yet.

align t-rex

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • align t-rex

    Heijeg er både ny på forum pluss at jeg har gått til innkjøp av en kjempe pakke jeg fikk kjøpt billig av sjefen min da ikke tiden hans strakk til med helikoptrene sineså da var jeg så heldig at jeg fikk kjøptdet ene er en align t-rex 250 med 4 batterier og en 450 pro med 4 batterier og en 700 nitro som ikke er bygd enda som ligger i orginal esken sin med en futaba 10 kanaler senderalt ligger i orginal aluminiums kofferter og lader og resten ligger også i kofferterkommer til og drive innpå her litt framover


    har foresten et spørrmål etter og ha vært på youtube noen ganger!fant en ny type som har kommet nylig så jegalign t-rex 100noen som veit hvor jeg får kjøpt den?vært fram og tilbake men finner ikke hvor en får kjøpt di

  • #2
    elefun.no får den vertfall.. kan like godt kjøpe deg en blade 120 da trur eg...
    Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
    tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

    Comment


    • #3
      når får di den?litt ivrig på og få kjøpt den!holder meg til align når i med det jeg har fra før av

      Comment


      • #4
        Originally posted by suzuki er 50 View Post
        Heijeg er både ny på forum pluss at jeg har gått til innkjøp av en kjempe pakke jeg fikk kjøpt billig av sjefen min da ikke tiden hans strakk til med helikoptrene sineså da var jeg så heldig at jeg fikk kjøptdet ene er en align t-rex 250 med 4 batterier og en 450 pro med 4 batterier og en 700 nitro som ikke er bygd enda som ligger i orginal esken sin med en futaba 10 kanaler senderalt ligger i orginal aluminiums kofferter og lader og resten ligger også i kofferterkommer til og drive innpå her litt framover


        har foresten et spørrmål etter og ha vært på youtube noen ganger!fant en ny type som har kommet nylig så jegalign t-rex 100noen som veit hvor jeg får kjøpt den?vært fram og tilbake men finner ikke hvor en får kjøpt di
        Vist du ikke har flydd heli før.... IKKE start på 250'en... den er veldig livlig... start heller med 450'en da den er mindre nervøs og lettere og fly...
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • #5
          Og T-rex 100 må de nesten få lansert før du kan kjøpe den... Jeg tror Flying hobby i Hong Kong(?) tar forhåndsordre.
          Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

          Comment


          • #6
            so pass trudde den var lansert no eg... men den blir vel som dei fleste 4 kanalere og fly..
            Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
            tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

            Comment


            • #7
              Den kommer som både fixed pitch 4 kanal og FBL CP versjon.
              Espen Andersen (`75)

              Comment


              • #8
                har aldri flydd før nei!kommer til og begynne med 450 ja!hørte han som eide di var mye bedre og fly!700 kommer vell til og stå til sommern engang før jeg tørr og ta av med denmå bygges først også!skal bestille meg 550 i mai!å?er ikke 100 lansert enda?soppas ja!trudde det for det ligger mange youtube filmer ute har jeg sett!bare så lite og morsomt det helikopteret!artig se ser alan zabo flyr under halebommen på 700!holdt på le meg ihjel når jeg så den snutten

                Comment


                • #9
                  Trex 100 gjør at alle kan fly som Alan Zabo, i hvertfall med Trex 100.
                  Espen Andersen (`75)

                  Comment


                  • #10
                    hehe ja!sikkert ikke så vanskelig og fly det nei!ikke så dyrt og kræsje med det helikoptert!fant ut nå hvor jeg fikk kjøpt det hen

                    Comment


                    • #11
                      da har jeg bestilt trex 100en i neste i neste mnd samt et ekstra nytt elektrisk 550

                      Comment


                      • #12
                        Gratulerer med nytt kopter. Må si du satser hardt med utstyr til aldri å ha flydd før
                        Gammel FG monster med sur 26cc

                        En god promp forlenger livet

                        Comment


                        • #13
                          ja har veldig bra utstyr også!,skal nik bare øve med simulator og trex 100 først til jeg får det inn i fingrene!må jo ha noe og tusle på fritiden da det går i jobb og fullt kjør ellersmen det blir jo to helikoptere som jeg må bygge da!både 550 samt 700!men di skal bare bygges og testes og pakkes bort til jeg tørr og bruke di

                          Comment


                          • #14
                            Hadde ER 50 jeg oxo,.... den ruler

                            ta
                            Tor Arne Nicolaisen GMBK

                            Lei av å knuse motstandere!

                            Comment


                            • #15
                              ja det supre mopederhar en sånn i dønn orginal stand med orginal lakk osv!min bror har maken!min er rød og min bror sin er blå!driver med gamle mopeder litt på hobbybasis!så helikopter er nytt for meg

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X