Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny begynner inne helikopter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny begynner inne helikopter

    Tenke jeg skulle kjøpe meg et halikopter til å fly inne med.
    Har ikke hatt helikopter før så skal kjøpe et billig og enkelt bare for å få litt stikke trenning. Jada vet det finnes simulatorer til pc men det er ikke noe for meg.
    Så noen som har tips å komme med? Kanskje noen til og med har et ståående til en billig penge
    The things you hear about me might be true. But then again, it could be as fake as the bitch who told you...

  • #2
    Har vurdert det samme selv etter at jeg så Parkpilotene. Det kan jo også kanskje være en aktuell type for deg.
    RC Drift Club Norway | LMBK

    Comment


    • #3
      Originally posted by Anders.G View Post
      Tenke jeg skulle kjøpe meg et halikopter til å fly inne med.
      Har ikke hatt helikopter før så skal kjøpe et billig og enkelt bare for å få litt stikke trenning. Jada vet det finnes simulatorer til pc men det er ikke noe for meg.
      Så noen som har tips å komme med? Kanskje noen til og med har et ståående til en billig penge
      Har hørt at Align T-rex 100 skal være veldig bra
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • #4
        Jeg har ikke flydd mye heli før, bortsett fra micro twister, å jeg har så å si akkurat annskaffa meg Blade mCX2 (coaxialt/2 rotorer).. er absolutt å annbefale for den som ikke har flydd noe før. Så når man er ferdig med den, så gå over til Blade mSR som er enkelrotor, men med fixed pitch.

        Comment


        • #5
          Kjør Blade MSR eller Align 100 med en gang. Er så enkle å fly atte
          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
          - NiceShot.no

          Comment


          • #6
            Evnt. Et blade 120sr, funker greit utendørs også.

            Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

            Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
            Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

            Comment


            • #7
              Har prøvd Syma S107G. et utrolig godt nybegynnerhelikopter. sjekk WWW.elektriskhelikopter.com der får du det nye og det er også muligheter for reservedeler.
              Samme om historien er sann eller ei, bare den er god.

              Comment


              • #8
                Originally posted by hobbypiloten View Post
                Har prøvd Syma S107G. et utrolig godt nybegynnerhelikopter. sjekk WWW.elektriskhelikopter.com der får du det nye og det er også muligheter for reservedeler.
                Ikke for og være frekk, Men føler ikke det går under noe annet enn en leke da....
                | Spektrum DX8|
                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                Comment


                • #9
                  Syns ikke du er frekk, spørsmålet var bare etter et enkelt innendørs nybegynner helikopter. Og at det minner om et leketøy kan så være, men det funker utrolig bra innendørs. Det var hele poenget.
                  Samme om historien er sann eller ei, bare den er god.

                  Comment


                  • #10
                    jeg kjøpte et align trex 100!jeg er en klædd sme til og fly for og være ærligdet er billig og svært lite!tåler utrolig mye kræsj!bare og sette det på gulvet og fly videre

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X