Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nytt helikopter?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nytt helikopter?

    Hei! Vil nok kalle meg nybegynner når det gjelder helikopter. Har hatt noen til en maks pris av 300 kr.Tenkte nå at jeg skulle kjøpe ett nytt, da må alt som skal til for å fly bli MAKS 2000 kr. Gjerne billigere.Hadde også vært kult hvis det hadde klart å løfte ett gopro kamera, men det er ikke ett must hvis man må veldig opp i pris da...Håper noen har noen gode forslag

  • #2
    Glem kamera og kjøp en Blade MCP-X RTF, ypperlig lite heli som kan det meste, bortsett fra å løfte ting.
    Tåler en kræsj gjør det også.

    Alt annet som er verdt og anbefale koster mer enn 2000 med mindre du finner ett billig brukt.
    Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

    Comment


    • #3
      Senderen som følger med på dette helikopteret er den sånn at jeg kan koble den til pc og prøve litt på simulator?

      Comment


      • #4
        Litt usikker, men om du kjøper den med DX6i fra f.eks www.smallsize.no så kan du iallefall bruke den på sim. og større heli/fly.
        Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X