Announcement

Collapse
No announcement yet.

Airwolf

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Airwolf

    Har en Trex 600 som trenger en Airwolf kropp, noen som vet hvor dette kan skaffes kjapt og billig, og helst ikke i plast.!?

    Bjørn
    46764840
    HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

  • #2
    Vet ikke men her er litt ekstra motivasjon for å hjelpe deg å finne ett, rå versjon av theme på el-guitar.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Gizzly View Post
      Har en Trex 600 som trenger en Airwolf kropp, noen som vet hvor dette kan skaffes kjapt og billig, og helst ikke i plast.!?

      Bjørn
      46764840

      jeg har en funkey airwolf 50 size kropp stående.
      har kjøpt både opptrekkbart understell og 3 servoer til denne.



      send meg en pm om du kunne være intressert.men denne "gis" ikke bort da jeg ikke mååå selge
      cosworth nerdmercedes mekaniker,metaltrommis og rc entusiast
      hpi baja5b ,tamiya grasshopper, tamiya the hornet,tamiya super sabre, tamiya big wig, tamiya tamtech ferrari 288gto ,tamiya tamtech porsche turbo rsr,kyosho lazer 4wd...

      Comment


      • #4
        Originally posted by Corvinus View Post
        Vet ikke men her er litt ekstra motivasjon for å hjelpe deg å finne ett, rå versjon av theme på el-guitar.

        Motivasjonen er da på topp den
        Hadde en Trex 500 Airwolf, men den ble litt liten, så nå er det 550 og 600 d går på
        Bra versjon av låta da.
        HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

        Comment


        • #5
          heysann der

          nåå virker visst bildene igjen
          her er annonsa på ny

          cosworth nerdmercedes mekaniker,metaltrommis og rc entusiast
          hpi baja5b ,tamiya grasshopper, tamiya the hornet,tamiya super sabre, tamiya big wig, tamiya tamtech ferrari 288gto ,tamiya tamtech porsche turbo rsr,kyosho lazer 4wd...

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X