Announcement

Collapse
No announcement yet.

Heisann folks! KDS 550

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Heisann folks! KDS 550

    Heisann. Har gått til annskaffelse av ett KDS 550e innova Flybarless.
    Dette er mitt første heli med flybarless, så jeg er litt spent. Jeg kjøpte ett kit så jeg måtte bygge hele heliet selv, noe som jeg så ganske svart på da det meste var flatpakket!! Det gikk faktisk over all forventning, kjempe lett å bygge og en veldig grei erfaring å ha med seg videre med rc hobbyen. I og med at jeg aldri har satt opp ett flybarless system før så kvidde jeg meg til dette, men jeg fikk satt det opp og nå fungerer det faktisk tror jeg. Jeg skriver "tror" fordi jeg ikke stoler helt på systemet. Hver gang jeg setter strøm på ebar'en så rister alle servoene ukontrollert på seg i noen sekunder, så roer de seg og alt ser ut til å fungere. Jeg legger merke til at hvis batteriet til mottakerener litt svakt så begynner ristingen hver gang jeg setter belastning på servoene. Jeg synest detter er litt usikkert å gå opp i luften med når det oppfører seg sånn. Er det noen som har noen tips om hva det kan være. En kamerat som kjøpte det samme helikopteret har samme problem.



    Mvh Yngve Skutle

  • #2
    har 0 peil på KDS-chopperne. Søk på MFN og se om du finner noe der
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3
      Kan si såpas at KDS har samme drivverk som Logo helikopter.
      E-bar skal også være en avart av V-bar så her har du en klone på både stabilisering og helikopter.
      Espen Andersen (`75)

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X