Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp! Har blitt frastjålet to helikoptere!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp! Har blitt frastjålet to helikoptere!

    I natt har noen jævler gjort inbrudd i boden min (bor i blokk). Jeg ble frastjålet en tom X-Cell 30 med metallrammer og ulakkert lexan canopy. Men det jæveligste var at de stakk av med min gode gamle TSK MyStar 46 med Zimmermann pipe, OS46 med modifisert gasser, Quick UK kjølevifte, Futaba servoer, Futaba GY501 gyro, Futaba 149DP mottaker og Hiproducts AD46 (600mm) blader.

    Denne modellen kjøpte jeg i 1999 som 14 åring, og vant mitt første NM gull med i populærklassen i Fyresdal. Den ble også med på konfirmasjonsbildet (som man ser under). Et par år senere solgte jeg den for og finansiere kjøpet av en Robbe Futura Nova (60 size). Jeg har siden angret på salget, og fikk kjøpt den tilbake for et år siden. Etter en skikkelig vask, bytting av lager i motor og programmering av radio fløy den fantastisk. Minst like fint som jeg husket. Den rollet til og med rettere enn mine konkurransemodeller har gjort i det siste (tragisk nok)!

    Eneste som er annerledes enn på bildet er at den nå har NHP 3D carbonfinner. Den horisontale er teipet med gjennomsiktig film. Jeg fjernet også carbonrørene på flybaren.

    Det er nok ikke mange sånne i Norge. Ihvertfall ikke med Zimmermann pipe og fluoriserende gul canopy (er orginalt hvit).


    Så si ifra om noen ser en av disse. Særlig TSK'en er dypt savnet
    Attached Files
    Kristian Mattsson 28 år. Konkurrerer i F3C (helikopter), F3A Nordic (motorfly) og F3P Advance (innendørs motorfly). Syssler også med 1/8 fuelbuggy, 1/10 elektrobuggy (RWD), 1/10 fueltouring, 1/12 track, 7,5 hydrobåt, 7,5 V-bunnsbåt, 7,5 OTA, fueldrevet snøscooter, sjøfly og veteran helikopter/fly/bil/båt.

  • #2
    Helt for Jævlig... Føler med deg, Håper disse dukker opp igjen
    HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

    Comment

    (RS) Radiostyrt.no Statistics

    Collapse

    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
    Welcome to our newest member, Erik-M.
    Working...
    X