Announcement

Collapse
No announcement yet.

Scala bygging..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scala bygging..

    Heisann

    noen der ute som har erfaring med dette??

    Skal sette inn Trex 600 mekanikken i en Airwolf kropp, og lurer da på om jeg må ha boom bracer på.. dem orginale vil jo ikke gå å bruke, men har fra 500 som evnt kan brukes!? har ikke testet dette enda da jeg er på tenke stadiet.
    Dette er en 600E pro med batteriskinne under helien, og kan se for meg litt tillpasnings problem i forhold til disse. På Denne kroppen kan snuten tas av "heliartist", og ikke som Funkey sine som har luke i topp.

    tar imot tips og forslag

    Mvh
    Bjørn N
    Helihekta rookie
    HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

  • #2
    Hei.
    Kan desverre ikke hjelpe deg med spørsmålet, men www.modellflynytt.no og www.helifreak.com er 2 kjempegode forum for helikopter.

    Legg ut bilder, er veldig stor fan av Airwolf
    sigpic HPI Sprint 2 Drift | FG Monstertruck | ARC Cessna | Multiplex Mentor | Multiplex Easyglider | Kyosho Mini-Z Monster jubileumsutgave m/lipo | Kyosho PureTen | Tamiya Leopard tanks | Tamiya "The Frog" | Futaba 7C 2,4Ghz | Futaba 3PM 2,4Ghz |

    Comment


    • #3
      Har da etter endel frem og tilbake endelig fått mekkanikken inn i kroppen og test flydd.. er ikke noen dreven pilot men går bedre for hver gang.
      Skal se om ikke d kan la seg gjøre å få lagt ut en fim snurt etterhvert
      Men d ustabile været her tillsier ikke noen god flyging for tiden, så ha tollmodighet
      Må og få orden på den GP780 gyroen..! litt tailwaggy enda!!
      HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

      Comment


      • #4
        Brukte du boom bracer?

        Sleng ut bilder

        Lykke til videre med flygingen.
        sigpic HPI Sprint 2 Drift | FG Monstertruck | ARC Cessna | Multiplex Mentor | Multiplex Easyglider | Kyosho Mini-Z Monster jubileumsutgave m/lipo | Kyosho PureTen | Tamiya Leopard tanks | Tamiya "The Frog" | Futaba 7C 2,4Ghz | Futaba 3PM 2,4Ghz |

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X