Announcement

Collapse
No announcement yet.

justering av e-flith blade 400 3d

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • justering av e-flith blade 400 3d

    Hei.
    har skaffet meg mitt første helikopter.
    detter er et brukt e-flith som har vært kræsjet og bygd opp igjen.
    lurer på hva som må justeres når helikopteret begynner og små hoppe ved mere gass..åsså virker det som om det vil snurre rundt når det kommer opp ilufta..har ikke lettet med det,men nesten, og da så jeg at det ville snu seg med en gang

    skal prøve å få lagt opp film, så dere kan se hva som skjer

  • #2

    Comment


    • #3
      Har du fundert litt på hva som skjer når heliet tar ett hopp etter en radioforstyrrelse e.l. og guttungen der får det inn i ansiktet?

      Skjerpings!!!

      Vedrørende problemet ditt så kan du reversere gyroen.
      Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

      Comment


      • #4
        der er det bare så vidt gass på og passer på vettu

        hvordan gjør jeg det??

        Comment


        • #5
          Da må du nesten lese bruksanvisningen til din gyro, er forskjellig på alle det...
          Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

          Comment


          • #6
            Da har jeg lest bruksanvisningen opp og ned..skjønner fortsatt ingen ting..Så da må det vel bli absolutt hobby som får fikse det da

            Comment


            • #7
              Hvilken gyro har du da?
              Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

              Comment


              • #8
                EFLRG110HL heter den..

                Comment


                • #9
                  Les og forstå denne: http://www.bladehelis.com/ProdInfo/F...yro_Manual.pdf

                  Jeg har desverre ikke tid til å lese igjennom den selv nå...
                  Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X