Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nybegynner kjøp av helikopter

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nybegynner kjøp av helikopter

har planer om å kjøpe meg helikopter har null erfaring men har har bestillt simulator så blir en god del trening der før eg skal bynne å fly virkelig, så da lurer eg på hva er dugelig i 400-550 size'n har sett litt på dette http://www.elefun.net/p/prod.aspx?v=21282 hva folk trur om dette? eventuellt forslag

det er en grei combo den du linker til.. trex 450 er en grei begynner modell,men har du råd,så gå opp i størrelse.. jo større,jo mere stabilt .. alt kommer jo an på kroner og øre,men har du råd,så kjøp gjerne en 550,men husk,du bør ha en grei lader til lipo pakkene og en forholdsvis grei sender..
    500 efl pro har jeg selv,er meget fornøyd og mye mere stabil enn en 450..
    kjører 30c batterier ,da det er nok av krefter i denne og en duo 2x500w lader pluss power supply for rask lading av lipo packs.. bruker i tillegg en jr xg7 radio ( pakkeforslaget jeg fikk av elefun koster en del,men har ikke angret et sekund )
    benny
    Align t rex 500 pro
    Baja 5b modified

Comment

tenker du på noe ala dette? http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=20872

Comment

killer combo..
        jr 8 radioen har jeg testet selv,og er en kvalitets radio fra jr.. god å holde,bra balansepunkt til nakkestroppa,et hav av muligheter og verdt kronene..
        laderen er helt grei.. ikke forvent å lade et batteri på 10 min..
        hyperion batteriet har alltid vært av meget bra kvalitet,og med 25c ,så får du et " snilt " heli,men har power i bøtter og spann..
        helikopteret får masse skryt all over..
        følg instrukjsonsboka,bruk helifreak og youtube når du skrur det sammen hvis du velger å kjøpe pakka,og oppsøk gjerne en som kan heli
        .. lykke til
        benny
        Align t rex 500 pro
        Baja 5b modified

Comment

Jeg selger en nesten ubruk t-rex 450 sport om du er interessert?

har koffert og en god del deler til det, samt ombyggingskit også, air wolf som enda ikke er tatt i bruk, men som du selvsagt kan få med
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

Comment

noe du mener kunne vært bedre i den pakken der promod?

Comment

Originally posted by GrEmLiNgS View Post
              Jeg selger en nesten ubruk t-rex 450 sport om du er interessert?

har koffert og en god del deler til det, samt ombyggingskit også, air wolf som enda ikke er tatt i bruk, men som du selvsagt kan få med
              skal ha for det da? mener med ombyggingskit? air wolf?

Comment

Originally posted by royegil90 View Post
                skal ha for det da? mener med ombyggingskit? air wolf?
                This is the Align T-Rex 450 Black Airwolf Scale Fuselage. Designed specifically for T-REX 450 Helicopter, this scale fuselage features realistic... AGNKZ0820116A

HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                Working...
                X