Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nybegynner tenker å kjøpe helikopter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nybegynner tenker å kjøpe helikopter

    Har lyst på helikopter. Har kun flydd litt med sånne fra biltema, men de løsner jo og detter fra hverandre..
    Har noen tips om enkelt rtf helikopter til rundt 1000 1500 kr? Bør være lett å styre osv.
    2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

  • #2
    Hei, jeg hadde også sånne jalla helekopter :P så kjøpte jeg en Balde Msrx, og er kjempe fornøyd med det, kjøpte det da med DX6i kontrollern. blir da 650kr over ditt budsjett, men funker vell med dx4e også DX6i er jo en mye bedre kontroll da

    kjøpte fra Globy

    DX6i 2149,-
    blade-msrx-24ghz-4ch-rtf-basic-med-dx6i
    ___________________________
    her er med dx4e 1300,-
    blade-msrx-24ghz-4ch-rtf-basic

    Comment


    • #3
      Du sier lite om hva som er planen din fremover, men skal du ha billig, enkelt heli med muligheter for
      å kjøpe reservedeler anbefaler jeg denne:



      Enkelt
      Billig
      Lettflydd
      Deler tilgjengelig

      Løp å kjøp...
      Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
      - NiceShot.no

      Comment


      • #4
        Blade 120 SR kan anbefales. Noe større enn Msrx, noe som gjøre det lettere å fly utendørs. Tåler mye og reservedeler er enkelt å få tak i. RTF kommer det på 1500,- hos Smallsize, men radioen som følger med her er ikke all verden, så man burde kjøpe den BNF med en DX6i (eller bedre) som BNF, da blir det totalt 2300,- og du har en radio du kan bruke til senere modeller om du kjøper deg det. Med en skikkelig radio får man mye større glede av flyginga. Singelrotor er jo også mer moro enn dobbelrotor.
        Team RC Companiet - Minicupen.no
        VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

        Comment


        • #5
          Mye gode tips her, men står lite om hva du egentlig ønsker. 4ch (f.eks. dobbeltrotor/co-aksialt) eller 6ch (singlerotor, 3D-muligheter)?
          Jeg hadde et E-sky Big Lama 500, som lærte meg mye. Gikk så over til 6ch og et Blade mCPX v2 med en Spektrum DX7s DSM2 sender.

          Skal du virkelig teste deg på heli over lengre tid, så anbefaler jeg stærkt simulator!
          Martin Holm - '85
          | DX7s |
          | Blade mCPX v2 | Parkzone UM P-51d | HK SkyFun 1.6kW |

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X