Announcement

Collapse
No announcement yet.

rc verksted

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • rc verksted

    Føler jeg sitter litt fast med tanke på forhandler(verksted). Jeg er ganske grønn når det kommer til rc helikopter, så når ting som ikke er rent mekaniske skjer, så har jeg ikke så mange muligheter annet enn og gå til plassen jeg handlet.
    Tingen er at jeg kan ikke fordra fyren som driver plassen, han er den mest uhøfflige tosken jeg har hatt uflaks å komme i kokntakt med i en butikk.
    Men etter at jeg har kjøpt 3 Blade helikopter der, så er det jo ingen andre forhandlere som vil ta imot dem, med tanke på rep & tuning etc.
    Blir sint bare av å tenke på fyren. Jeg har brukt mange tusen kr allerede i butikken hans og han går inn for å utskjelle & latterliggjøre meg når jeg kommer dit etter å ha kjøpt oppgraderinger som jeg trenger hjelp med. Om ikke annet kunne han holde kjeften og klage til kollegene etter jeg har gått, men neida... kundebehandlng på høyt plan.

    Det jeg egentlig lurer på er, om det finnes et rc verksted jeg kan sende utstyr til som tar imot e-flight blade utenom globy?
    Kjedelig og måtte gi mer penger til dem enn jeg allerede har, men har ikke lyst å kvitte meg med helikopterene mine heller.

  • #2
    Oppsøk heller en klubb i området og spør om hjelp og råd der slik at du kan ta deg av service og tuning av helikopterne dine selv. Også er vil jeg anbefale et annet forum; www.modellflynytt.no for spørsmål relatert til helikopter. Der kan du sikkkert komme i kontakt med folk i området du bor.
    Arne
    www.hadelandrc.no/arne

    Comment

    (RS) Radiostyrt.no Statistics

    Collapse

    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
    Welcome to our newest member, Erik-M.
    Working...
    X