Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var rc bil byttet mot helikopter...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • da var rc bil byttet mot helikopter...

    Raptor 30. ska bli artig og sjå kor lang tid det tar før det er knust... har flydd littegrann før med et valkara #4, men det er jo noe drit i forhold...

    fikk med ei kanne med litt nitro på. finner ikke noe prosenter på nitro/olje på denne kanna...

    har en kanne med

    fra før av... kan jeg bruke denne nitroen på helikopteret mitt?


    fikk også med et ekstra canopy, som lakken var litt falma på (litt avflasset også)
    tenkte på og pusse dette ned, og få det lakka på nytt... noen som har tips til hvilken farge jeg burde lakke dette i?

  • #2
    17 visninger og 0 svar på posten... lite pratsomme dokker folka so e her inne på forumet?

    skuffa...

    Comment


    • #3
      Originally posted by Mr.S View Post
      Raptor 30. ska bli artig og sjå kor lang tid det tar før det er knust... har flydd littegrann før med et valkara #4, men det er jo noe drit i forhold...

      fikk med ei kanne med litt nitro på. finner ikke noe prosenter på nitro/olje på denne kanna...

      har en kanne med

      fra før av... kan jeg bruke denne nitroen på helikopteret mitt?


      fikk også med et ekstra canopy, som lakken var litt falma på (litt avflasset også)
      tenkte på og pusse dette ned, og få det lakka på nytt... noen som har tips til hvilken farge jeg burde lakke dette i?
      Vist ikke fuelen er gammel, så kan du bruke den... Når det kommer til lakkering ville jeg valgt sterke farger f.eks som vindu.. selv har jeg sjokk orange i vinduet, noe som gir ett veldig godt punkt og forholde seg til under flyving når man kommer litt unna.
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • #4
        den er ikke så gammel nei har god tilgang på signal gul/orange lakk...ta av skjermen på canopyen og lakke resten gul/orange?

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X