Announcement

Collapse
No announcement yet.

Det neste steget!? Big Lama --> T-rex 450!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Det neste steget!? Big Lama --> T-rex 450!?

    Heihå!

    I ca 3 mnd nå har jeg hatt et Co-axial E-sky Big lama helikopter som jeg har flydd masse med. Har fått feelingen for styringen og jeg er virkelig gira på å ta det neste steget. Problemet mitt er at jeg gjerne vil ha en T-rex 450, og jeg lurer på om dette kan bli et for stort hopp fra den vesle tralla jeg har nå

    Noen med erfaring som kan si noe om dette? Føler at det er lite utvalg av helikopter her i Norge i klassen 2.000-3.000,- som kan ta meg til det neste steget, det går liksom rett fra 2.000 til 4-5.000 med en gang, kjedelig å kjøpe et nytt heli til den prisen og knuse det før jeg for hovra 10 cm

    Takk på forhånd!
    Last edited by Torgerhagen; 14 September 2012, 09:54.

  • #2
    Hei Even. T-rex450 er vel et fornuftig valg vil jeg si, men simulator er heller ikke dumt

    Comment


    • #3
      Originally posted by Olden View Post
      Hei Even. T-rex450 er vel et fornuftig valg vil jeg si, men simulator er heller ikke dumt
      Takk for svar Olden. Jeg endte opp med en Walkera V400D02 6-ch Flybarless i stedet. Fant den på tilbud hos RCbutikken.no for kun 1790 ,- Som jeg anser som veldig rimlig. Og jeg finner mer enn nok utfordring i denne foreløpig, er som å være nybegynner igjen der jeg står med kneskjelv prøver å holde kontrollen

      Men fryktelig artig, og enda ikke krasjet, foreløpig.

      Comment


      • #4
        Det er sikkert et bra valg. Blir litt kneskjelv i begynnelsen, og krasjene kommer nok I mitt første år som helipilot hadde jeg sikkert ti ganger mer skrutid enn flytid. Men så kjøpte jeg simulator, og da kom ferdighetene også. Uansett, lykke til!!

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X