Announcement

Collapse
No announcement yet.

Setup align 3gx..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Setup align 3gx..

    Morn igjen,,

    Jeg har en raptor50 titan x flb med align 3gx på..
    Problemet mitt er at den trenger en setup igjen...Gyroen virker ikke på swashen, kun på halen.
    Noen som har noen tips til hvordan jeg skal få til dette??? Dette var ferdig justert når jeg kjøpte det.
    Var på mikronor og viste det frem, og det var de som sa det,,men de hadde ikke tid..
    Jeg er medlem i en klubb, men vil ikke `mase`.. Spektrum dx6i er radioen..

    Leggen..

  • #2
    Hei
    Jeg har 3gx på mitt compass 500. Jeg husker at jeg brukte masse tid på å lese meg opp på forskjellige ting, jeg startet nesten helt på bar bakke da jeg begynte. Vet ikke hvor mye du kan fra før av?
    Uansett må du starte med å installere software på en pcen, og muligens oppdatere software på 3gxen. Der klikker du deg igjennom de fleste innstillingene. Dette blir gjort samtidig som du setter opp senderen din, og mekanisk på helikopteret om nødvendig.
    Sånn jeg husker det var det "forklaringsfelt" igjennom hele prosessen som var ganske gode, men de besvarer ikke alt.

    Du kan begynne der, så kan du heller spørre om det er noe spesifikt du lurer på. Er lenge siden jeg gjorde dette selv så kan ikke garantere noe svar.

    Thinking of taking up the exciting & fun hobby of RC helicopters? From toy to turbine, RC Helicopter Fun is your 1st stop for help, tips & more.

    Om du er helt eller delvis fersk kan jeg anbefale denne siden. Forfatteren har også laget et hefte som du kan kjøpe online for en billig penge. Dette tar for seg det meste du trenger å vite for å sette opp helikopteret ditt, når jeg lastet det ned hadde han ikke noe om oppsett av FBL. Resten er derimot meget lærerikt og kanskje noe du bør lese uansett.

    Comment


    • #3
      Søk " freddy can fly 3gx setup " YouTube

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X