Lekte med Tamiya Clod Buster da jeg var liten,så jeg er tørr bak øra. (gjør forsåvidt det enda)
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Modellbilens Historie
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Etterlysning!
Hei! 12./13. mai i år åpner en rc-utstilling på Norsk Teknisk Museum som skal ta for seg perioden 1975 (starten for rc-bil i Norge) og frem til ca. 1992. Jeg er prosjektleder for denne utstillingen, og som rc-fantast på 80-tallet er dette stor stas.
Saken: Det meste av biler og utsyr er på plass, men det er noe vi svært gjerne skulle hatt. Terje Brynhildsen, en av legendene i norsk rc, lagde ladere og elektroniske fartsregulatorer på 80-tallet. Vi har ingen ting - heller ikke Brynhildsen selv.... En rc-utstilling på Norsk Teknisk Museum bør jo absolutt ha med noe fra en norsk produsent! Hvis du sitter på noe av dette og kunne tenke deg å selge, deponere eller låne ut til utstillingen er det perle! Om du føler for det - spre budskapet til kandidater du mener kan ha noe slikt!
Med beste hilsner
David Hauer
Comment
-
Ikke sett siden tidligere. Skal definitivt sette av tid til å lese skikkelig gjennom den. Startet selv med en Tamiya Ford F150 Ranger rundt 81-82. Har skjedd en ting eller to siden den gang
Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment