Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøresteder i sandefjord

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kjøresteder i sandefjord

hei lurer på om det er noen som vet om noen bra steder i sandefjord som det er mulig å kjøre uten at folk ringer til purken...?
    Mta4 s28, Hjemmelagd beltebil,kyosho zaboon,Hirobo XRB SR Lama heli,Featherweight robot.
    Hitec Eclipse 7 QPCM

Ta turen til Kodal når snøen smelter der er det bane og masse aktivitet.
    Ken Skalleberg

Kyosho MP 9, Bullit engines, Beta tires, Piranha fuel, Minicar rc team.

Comment

skal ikke bare prøve å samle en gjeng med folk å kjøre på grustaket da
      Mta4 s28, Hjemmelagd beltebil,kyosho zaboon,Hirobo XRB SR Lama heli,Featherweight robot.
      Hitec Eclipse 7 QPCM

Comment

Originally posted by _:macgyver:_ View Post
        skal ikke bare prøve å samle en gjeng med folk å kjøre på grustaket da
        Kjører kun på bane da dette er 100 ganger mere action, og når det gjelder grustak vet ikke jeg om noen her i byen, det ligger en liten bmx bane ved gamle bowlinga der er det vel også kurant.
        Men ta gjerne en tur til Kodal, altid noen og sitte på med opp. Vi er en god del der og kjører ver uke.
        Ken Skalleberg

Kyosho MP 9, Bullit engines, Beta tires, Piranha fuel, Minicar rc team.

Comment

Originally posted by El gravo View Post
          Kjører kun på bane da dette er 100 ganger mere action, og når det gjelder grustak vet ikke jeg om noen her i byen, det ligger en liten bmx bane ved gamle bowlinga der er det vel også kurant.
          Men ta gjerne en tur til Kodal, altid noen og sitte på med opp. Vi er en god del der og kjører ver uke.
          Den banen er jo 2metet bred på det bredeste
          Hitec Eclipse 7 QPCM

Comment

Jeg dreiv å kjørte på grustak og andre steder det gikk ann, helt fram til i fjord.Da kjøpte jeg meg en buggybil, og dro på buggybanen i skien. Det er helt noe annet, det er drit gøy, det er mer utfordrene, og så treffer man folk som har greie på rc. Og kan gi en tips. Er en helt fersk så spiller det ingen rolle. Ingen som står og rister på hode, de kommer med gode tips og triks. (Har meldt meg inn i kodal rc i år.... venter på at snøen skal forsvinne) Du burde ta deg en tur å prøve. Det koster ingen ting.
            .................................................. ......................
            AE RC8 € GS Storm CL-1 Pro € DX3R € DS1015 €
            KO PROPO Ex-10 Helios.

Comment

virker som bane er tingen
              Hitec Eclipse 7 QPCM

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
              Welcome to our newest member, Mortenporten.
              Working...
              X