hei lurer på om det er noen som vet om noen bra steder i sandefjord som det er mulig å kjøre uten at folk ringer til purken...?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kjøresteder i sandefjord
Collapse
X
-
Originally posted by _:macgyver:_ View Postskal ikke bare prøve å samle en gjeng med folk å kjøre på grustaket da
Men ta gjerne en tur til Kodal, altid noen og sitte på med opp. Vi er en god del der og kjører ver uke.Ken Skalleberg
Kyosho MP 9, Bullit engines, Beta tires, Piranha fuel, Minicar rc team.
Comment
-
Originally posted by El gravo View PostKjører kun på bane da dette er 100 ganger mere action, og når det gjelder grustak vet ikke jeg om noen her i byen, det ligger en liten bmx bane ved gamle bowlinga der er det vel også kurant.
Men ta gjerne en tur til Kodal, altid noen og sitte på med opp. Vi er en god del der og kjører ver uke.Mta4 s28, Hjemmelagd beltebil,kyosho zaboon,Hirobo XRB SR Lama heli,Featherweight robot.
Hitec Eclipse 7 QPCM
Comment
-
Jeg dreiv å kjørte på grustak og andre steder det gikk ann, helt fram til i fjord.Da kjøpte jeg meg en buggybil, og dro på buggybanen i skien. Det er helt noe annet, det er drit gøy, det er mer utfordrene, og så treffer man folk som har greie på rc. Og kan gi en tips. Er en helt fersk så spiller det ingen rolle. Ingen som står og rister på hode, de kommer med gode tips og triks. (Har meldt meg inn i kodal rc i år.... venter på at snøen skal forsvinne) Du burde ta deg en tur å prøve. Det koster ingen ting................................................... ......................
AE RC8 € GS Storm CL-1 Pro € DX3R € DS1015 €
KO PROPO Ex-10 Helios.
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Comment