Announcement

Collapse
No announcement yet.

spørsmål om lst dempere!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • spørsmål om lst dempere!

    jeg kjøpte disse og disse og når jeg skrudde de sammen så kom O-ringen så vidt inn i shock cap`en..! jeg prøvde cap`en på de orginale plast muggy shock bodyene og da var alt som normalt...
    jeg prøvde også alu shock bodyene med plast cap`en da var også alt som normalt...!

    sorry en litt snodig forklaring..!(i mine øyne)

    men jeg tror demperne ble tette... har ikke kjørt den enda men ser ikke at det renner ut noe olje...! det kan jo være at det er meningen at det skall være sånn for og få de tette...!
    Kyosho TR15 stadium force & Schumacher rascal & Team losi micro-baja(lipo) og en Team losi Muggy! med masse options og ebay stuff!

  • #2
    Du har ikke tatt O-ringen som skal være i justeringsmutteren i toppen da? Skal det være O-ring i lokket i det hele tatt?
    MBX-6
    Slash 4x4 rtr
    - Midtskogen Raceway-

    Comment


    • #3
      O-ringen skal sitte i et spor utpå og litt nede på demperen...

      At det lekker olje fra dem kan være at du ikke har strammet den i bunnen nok, evt ikke satt på o-ring på skruen i toppen av demperen...
      O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
      Kthxbye

      Comment


      • #4
        øhhh....! alt nederst på demperen på mutter tingen er som det skall, men greia er at det virker ikke som at alu cap`en og alu bodyen passer sammen...!
        det er 1 o-ring på bodyen som skall være i kontakt med cap`en! den o-ringen sitter i sporet!
        bleed skruen sitter som den skall så vidt jeg vet..!
        tror demperne er tett! har ikke sett noe enda..!

        greia er at jeg liksom ikke får skrudd cap`en ordentlig på bodyen!
        den blir liksom ikke skrudd like bra på som hvis en av de er i plast! (cap`en eller bodyen!)


        hvorfor fikk jeg ikke beskjed om svarene på e-post!!?
        Last edited by AD.; 30 June 2009, 20:06.
        Kyosho TR15 stadium force & Schumacher rascal & Team losi micro-baja(lipo) og en Team losi Muggy! med masse options og ebay stuff!

        Comment


        • #5
          Det kan jo være at du bare ikke klarer å ta i like mye, ettersom det er mye hardere å skru i metall..
          O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
          Kthxbye

          Comment


          • #6
            heh det går vel mer i det at jeg hater følelsen av at det jeg skrur plutselig begynner og kjennes ut som somør!
            DVS. jeg er redd for og overskru!
            kjørte bilen i dag uten problem med demperne!
            Kyosho TR15 stadium force & Schumacher rascal & Team losi micro-baja(lipo) og en Team losi Muggy! med masse options og ebay stuff!

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X