Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vil du lage review/produkt-tester?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vil du lage review/produkt-tester?

    Tar opp dette med produkt-review av bil/båt igjen.
    Er det noen her inne som er interessert i dette, ta kontakt.

    Krav til tester:
    gode (ny)norsk-kunnskaper (Man må gjøre seg forstått)
    bør har litt RC-erfaring
    Relativt hurtig levering av review (~2 uker er ok)
    Gode bilder (byggetråd) og aller helst video av ferdig produkt i fart.

    Dette er den foreløpige informasjonen. Mer får du dersom du er interessert.

    Dersom du ser på www.modellflynytt.no ser du hvordan tester er gjort der.
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

  • #2
    Kunne godt ha tenkt meg noe slikt, om det gir tidlig tilgang på produkter.
    Jeg er utdannet Bil, Maskin og Medisinteknisk Ingeniør (jadda, jadda, noen liker faktisk å gå på skole ) og jobber som Rådgivende Ingeniør.
    Jeg har drevet med RC-biler og tildels båter siden tidlig 1980-tall. Fly og helikopter har jeg absolutt null peil på.
    Jeg jobber også som oversetter, og skriver skapelig norsk vil jeg påstå.
    Jeg leser engelsk og tysk og tildels fransk, og kan greit sette meg inn i annen, utenlandsk, info om produkter som skal testes.
    Jeg har drevet med foto, RC og 1:1-biler som hobby i alle år.
    Kan jeg brukes, så ta gjerne kontakt.

    Mvh
    Roy Ivar Hernes, 1965 modell.
    Bosatt i verdens navle, Høyjord i Vestfold
    RC-biler; for mange og for skiftende til å ramse opp...

    Comment


    • #3
      Det er plass til flere!
      Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
      - NiceShot.no

      Comment


      • #4
        altså teste ut diverse nye biler osv... ?
        har selv nettop fått meg jobb i den lokale rc-shappa, og har drevet med rc i snart 5 år! har også hatt over 40 biler totalt, og noen fly og helikopter.
        Kjører mange ganger til dagen, og får nye biler opptil 3 ganger i måneden, så har hatt ganske mye forskjelig. og bruker ikkje pengene på noe annet en rc.

        vet ikkje helt om det er en slik som meg du ser etter, men tar nå en sjangs.

        Mvh Martin.
        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

        Comment


        • #5
          Blir en ørliten interessekonflikt når du jobber i butikk er jeg redd
          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
          - NiceShot.no

          Comment


          • #6
            Dette vil også jeg være med på, jeg har ikke så lang fartstid innen rc, men kan det rimelig bra, har en enorm lidenskap for det.
            sitter på ganske mange biler, og utstyret mitt får kjørt seg maksimalt, men blir tatt veldig godt vare på
            nøye med vask rens etter turene... Jeg konkurerer ikke foreløpig,kun lek bashing og testing i stor skala, har også flydd helikopter
            t-rex 450 size.
            dette hørtes bare super artig ut så kan jeg brukes, er jeg på alle måter klar
            Team losi ten scte/ team losi tlr ten scte2.0 mip pro4mance x 2 / div båter og fly

            Comment


            • #7
              Originally posted by xilian View Post
              Blir en ørliten interessekonflikt når du jobber i butikk er jeg redd
              får ikkje jobben før i sommer, og det er bare i sommerferien i helgene!
              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

              Comment


              • #8
                Det høres artig ut, jeg melder meg på
                Har drevet på et par år, men kun interessert i elektro...
                Signaturen viser noe av det jeg har, men har vel vært innom ca 15 ulike biler.
                Har en jobb hvor skriving inngår.
                XB9E & Hacker 6S | MBX6e Tekno V4 & Tekin 6S | XRay T2 | Ass B44 | Axial SCX10

                Comment


                • #9
                  jeg gjør gjerne noe slikt, men kan nok ikke teste/anmelde nitro, for der har jeg ingen erfaring.

                  plejmo
                  Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                  Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                  Smått&Rått Harstad

                  Comment


                  • #10
                    Vil disse reviewene være koblet til en spesiell butikk? Ut i fra nettsiden til Modellflynytt ser det ut til å komme reviews fra flere butikker, men jeg vet ikke om disse har noen relasjon.
                    Grunnen til at jeg spør er fordi jeg allerede er den ene delen av ParkPilotene - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php/54546-Parkpilotene-Nye-episoder-hver-uke!

                    Vi lager jo reviews nå av ting som kommer inn til Smallsize, men i utgangspunktet er ParkPilotene bare Petter og meg, mens Martin er eksperten vi henter inn. Vi har også sett for oss episoder hvor vi er som alle andre folk på stripa og flyr/kjører det vi har fått tak i som ser interessant ut.

                    Hører gjerne hvilke tanker du gjør deg om hva vi har laget hittil og hva du ser for deg av reviews.
                    Spektrum DX6i, PZ P-51D Mustang BL + mod vinge m/flaps/gears, ParkFun Fusion mod, B2 Stealth Bomber 2x64mm, Thunder Tiger F4U Corsair, Kyosho P-51 Mustang, div smått

                    Comment


                    • #11
                      Heisann,

                      Dette høres interessant ut, og jeg melder meg. Jeg tror jeg formulerer meg ganske bra, og har erfaring fra elektro/nitro og bensin. Har kjørt alt dette i årevis. Er det en åpning til meg?
                      T.K.Wikstrøm
                      HPI Baja 5B - "Rat buggy" & Traxxas Slash 4x4
                      www.tkew.me

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X