Announcement
Collapse
No announcement yet.
FlySky GT3B Radio. Noen som har erfaring?
Collapse
X
-
Min bror har ein slik, men frå hobbyking, den funker veldig bra. Skal bestille ein selv og
Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly
Sponsor: GShobby.com 
-
-
Nei, eg har 2stk av denne, og den funker forsatt knallOriginally posted by otiki View PostDere har fortsatt ikke noe galt å si om denne kontrollen etter å ha prøvd den en stund???. har bestilt en sånn som erstattningskontroll til min sønn`s HBX coolfire.
Er absolutt å anbefale
Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly
Sponsor: GShobby.com 
Comment
-
Jeg har 2 av denne bare fra hobbyking, funker kjempe bra
Kyosho pure ten alpha 1 Kyosho TF-5 Schumacher SST Axis pro:BL Axial SCX10 Honcho Traxxas slash 2WD: BL HPI RS4 micro SPORT HPI RS4 micro DRIFT Novak Kinetic/Ballistic 6,5t Castle creations sct edition HK GT3B Futaba Hitec TRAXXAS T-MAXX 3.3 Sakura D3 CS
http://www.youtube.com/user/Driftkingskyline
Comment
-
Det er det, men kjøp den hos hobbyking.com er billigere dær, samt at ekstra mottagere koster 25 spennOriginally posted by otiki View PostKult etter det jeg kan se så er det nok er røvekjøp til fastpris.
Og der er det alltid noen andre ting en trenger (eller ikke trenger men vil ha) Så fyller du bare opp pakka til vekt-grensa du allerede har betalt for
Win Win Win
Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO
Comment
-
Det blir den nette sum av 191,08 NOK og om du ikke har betalt frakt, skal heller ikke tollvesenet ha noe å si siden du har betalt mindre enn 199.99NokOriginally posted by otiki View Postjeg plokka den opp på ebay.uk for 21,90£ og fri frakt
syns ikke det var ille jeg
bare lurer på hva tullvesnet legger til den summen.
Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO
Comment
-
Er dette samme radioen som Hobbyking ?
Solgt under annet navn ?
Har noen varenummeret på motttager som passer, kan http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...arehouse_.html passe mon tro ?
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment