Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger hjelp til og velge? Helt ny her :-)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trenger hjelp til og velge? Helt ny her :-)

Lurer på og kjøpe den her? http://www.rcbutikken.no/produkter/f...estseller.aspx

Er det er bra bil? Eller noen andre forslag i samme pris klasse? Trenger hjelp med de her

Takk på forhånd

hsp har vel ikkje det beste rykte ang kvalitet..denne kanskje:http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=12926 litt dyrare,men ikkje so masse..
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

Comment

Du vil anbefale den i steden for?

Comment

jepp.. men personlig ville eg gått for elbil istaden for nitro,men smak og behag..

Comment

Originally posted by carish View Post
          jepp.. men personlig ville eg gått for elbil istaden for nitro,men smak og behag..

Hva ville du valgt av elbil da? I den pris klassen med samme hastighet osv?

Comment

tja,denne:http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=22064 eller denne:http://www.finn.no/finn/torget/annon...ery=hpi+apache

Comment

Hva ville du valgt av batterier osv da? har ikke noe særlig peiling på det her vet bare at det ser rått ut
              Men nitro var egentlig planen en interessant med el også

Comment

to sånne:http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...APPROVED_.html lader:http://www.hobbyking.com/hobbyking/s..._GENUINE_.html

Comment

Carish har svart belte i å plukke ut biler og rc-deler til folk her inne, så dette kan han

Tips: Jeg hadde gått for en elektro-bil hvis dette er din første ordentlige RC-bil.
                  (Dvs om det ikke er klinkende klart at det er kun nitro du skal ha vel og merke)

Da lærer du masse riktig fra starten av og slipper å 'streve' med en nitro-bil som kan være litt vanskeligere å justere og få til om man er helt ny på dette. Pluss om man kjøper en nitro-bil som ikke er av ett så kjent merke, kan man raskt miste interessen og lysten på å kjøre rc-bil. Dette slipper du så mye enklere unna med en elektro-bil. Og så kan du satse på en nitro-bil senere.
                  Og elektrobiler med LiPo og børsteløse motorer henger ikke etter nitro på noen måte om du velger riktig, eneste er selvfølgelig at du må ha lader, batterier etc i tillegg for å få full glede og kjøretid. Utenom det så er elektro tingen, pluss om du skal kjøre nær bebyggelse så så sier det seg selv at støyen er minimal i forhold til nitro.

La Carish få ett budsjett og hva du skal bruke bilen til så finner han bilen som passer for deg, det er jeg rimelig sikker på
                  5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                  Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

Comment

Har et budsjett på mellom 3-4 tusen. Er intressert i noe som går veldig bra eller mer en 50 km/t. Eller blir det kjedelig. Noen mulighet for og få noe til i den klassen til den prisen ferdig med alt jeg trenger? Mulig kjøpe brukt?

Comment

du får no apachen med batteri og lader til under 4 då.. går godt nok den..

Comment

Takk for hjelpe og rask hjelp skal se litt på det

Comment

de fleste RCbiler på markedet større enn 1/16 går nok over 50kmt
                          (selv om ikke toppfarten i seg selv har så mye å si for hvorvidt bilen er bra/morsom eller ei)
                          til 3-4k har du jo apachen, du kan jo søke litt på reviews av den....
                          Biler du også kan søke på videoer og reviews av i den prisklassen er HPI Savage XS, HPI E-firestorm /Blitz Flux, Traxxas Stampede 4x4 og HPI Wr8 Flux...
                          men nå er det jo sykt bra tilbud med 3000 for apache, som er en 1/8 bil. De er som regel mye mere solide og trofaste enn mindre biler, også er det jo litt sånn at det er morsommere med en litt stor bil enn en bitteliten... og apachen er stor til å være 1/8 også.
                          Du kunne jo evt sett på noe i utlandet... f.eks. Towerhobbies.com hvor de fleste biler koster halvparten av prisen av det de gjør i Norge, men så må du regne med toll og moms i tillegg... dessuten er det greit å kjøpe sin første bil i Norge..
                          Skulle jeg anbefalt noen bedre RTR bil måtte det bli HPI Vorza Flux eller SC versjonen av apache, men da er vi jo også oppe på en annen pris...
                          Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                          Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

Comment

får sc versjonen av apache for 2990 og no..

Comment

Takk for svar vis dere har noe flere tips og råd til en nybegynner tar jeg i mot med åpne armer

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Mortenporten.
                              Working...
                              X