Announcement

Collapse
No announcement yet.

Priser/kostnad for Hvervenbukta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Priser/kostnad for Hvervenbukta

Etter å ha testet buggybanen på Hvervenbukta en torsdag i sommer så er jeg dønn sugen på å fortsette å kjøre der. Men når jeg så gikk inn på Oslo Modellbilklubb sin hjemmeside så blir jeg litt forvirret over hva jeg egentlig må betale?

Medlemsavgiften er på 400,- i året, og hht sitat "Tilgang til alle klubbens utendørsbaner året rundt.". Så langt alt vel.

Men når jeg så går på siden for åpningstider;
    http://www.oslomodellbilklubb.no/index.php?apningstider
    Så står det nederst på siden om "sesongkort":

"Nytt på 1/8 Offroad banen

Etter en prøveperiode i fjor så blir det fra og med 1. mai 2012 innført kjøredager og sesong-/dagskort for bruk av den store Buggybanen.

[...]

Kjøp av sesongkort forutsetter at du er medlem av Oslo modellbilklubb. Se Oslo Modellbilklubb sin hjemmeside (www.ombk.no) for medlemsskap i klubben. Sesongkort får du ved innbetaling av 500,- kroner til klubbens konto 0530.49.94802."

Ergo, er da samlet kostnad pr år for å få kjøre på buggybanen 400,- i medlemsskap PLUSS 500,- i sesongkort, ergo totalt 900,- pr år? Er ikke det... Litt drøyt?

Espen K Målbakken -69

MP9 * MP7.5 Kanai II * ST-R * ST-RR * Spider GP mk2 * DST * Ultima ST * GigaCrusher

er nok 900,- ja. Det er vel egentlig ikke så veldig drøyt?
    Etter mitt syn er vi i overkant godt vandt her i Norge, med lave medlemskontigenter.

Til sammenligning betaler jeg 2300,- i året for å fly på lokale flyplassen her
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

Comment

Ingen urimelig pris det, men halvveis i året så er det muligens noe reduksjon i medlemsavgift etc?
      Har du sjekket opp dette med de?

Men: Klubber må overleve også hvis man skal ha ett godt tilbud å gi til publikum. Så Kr. 900,- totalt for ett år er en helt grei pris.
      Kanskje det vil lønne seg med ett klippekort ut året eller lignende?

Jeg også betaler også mer for å kjøre bil og fly selv også.
      Og det har ikke baner eller fasiliteter tilnærmet likt engang det Hvervenbukta kan tilby
      5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
      Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

Comment

Nei det er kanskje ikke så galt... Det bare ble en litt kjip overraskelse etter at man først fikk presentert 400,- for tilgang til alle utendørsbaner, og så på bunnen av en helt annen side så ser man at, ooops, det blir visst over dobbelt så mye ja.
        Espen K Målbakken -69

MP9 * MP7.5 Kanai II * ST-R * ST-RR * Spider GP mk2 * DST * Ultima ST * GigaCrusher

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
        Welcome to our newest member, Mortenporten.
        Working...
        X