Announcement

Collapse
No announcement yet.

Towerhobbies

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Towerhobbies

    Er det noen som er medlem av "super saver club"? De annonser med billigere frakt om man betaler $10 for medlemsskap. Gjelder det også for internasjonale kunder?
    Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

  • #2
    Min erfaring er at jeg får ca 10$ i rabatt på shipping når du er medlem. Tower kjører også kampanjeperioder med "Redused shipping cost" og jeg tror vi er inne i en slik periode nå.

    Det som kan være mer interessant er at man i noen tilfeller kan bruke denne "varen" til 10$ for å komme opp i neste rabattklasse. Har du f.eks. handlet for $490 så vil det være veldig lurt å kjøpe medlemskap til $10 og således havne i neste rabattklasse.
    sigpic Kenneth Skulstad
    70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

    Comment


    • #3
      Jeg bikker akkurat over grensa til $500 med handlekurven nå og er allerede inne på nest øverste rabattnivå.

      Edit: rettelse i kursiv tekst
      Last edited by Odd-M; 11 September 2013, 08:32.
      Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

      Comment


      • #4
        I slike tilfeller så avventer jeg medlemskapet til neste gang jeg trenger det for å komme opp en klasse. Går jo an å legge varer for $10 i handlekurven også men da har fraktkostnaden en tendens til å gå i taket.
        sigpic Kenneth Skulstad
        70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

        Comment


        • #5
          Jeg synes egentlig fraktkostnaden er grei for en brukbart stor eske, "kun" $53. Får jo knapt en norgespakke over kommunegrensa her til lands for den prisen.
          Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

          Comment


          • #6
            Enig, $58 i frakt er absolutt en grei pris.

            Mitt poeng i posten over var at hvis jeg f.eks. kjøper én bil så får jeg kanskje $58 i frakt, men om jeg legger til en pose med clips for å komme meg opp på neste rabattnivå så spretter fraktprisen gjerne opp i $80. Én bil, kit eller RTR, er jo "ferdigpakket" og har sikkert standard satser.
            sigpic Kenneth Skulstad
            70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

            Comment


            • #7
              Ordre sendt, men så kommer det mail fra Tower:
              "We have received authorization for funds from your Credit Card Company but need to verify some additional information before we can ship your order. We will need the authorization number or approval code assigned to this transaction. This number can sometimes be called a serial number. You can only obtain this number by calling the issuing bank. This will be a six digit code and may be a combination of letters and numbers. It is not printed on your credit card. Every credit card transaction receives an authorization number. This number is confidential and only the credit card holder can contact their bank to obtain this information. Please contact your credit card issuing bank and tell them you need the authorization number on the order placed with Tower Hobbies. Once you have this number, you will need to provide it us for verification. "


              Jeg har bestilt en god del på nett de siste 10-12 årene, men denne var ny for meg. Hva i all verden er det for noe?
              Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

              Comment


              • #8
                Amerikanere skal ha sikkerhet i hue og ræva. En kompis har fått den samme meldingen derfra, en annen kompis ble oppringt fra Towerhobbies for å forsikre seg om at han var seg selv.

                Det finnes ikke noe slikt authorization number or approval code fra en norsk bank før transaksjonen er gjennomført.
                Det du må gjøre er å skrive tilbake til dem og forklare dette. De vil da etterspørre en annen måte å få verifisert din identitet på. Da tar du en fargekopi/scan av f.eks. førerkortet og sender dem dette på e-post.
                sigpic Kenneth Skulstad
                70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

                Comment


                • #9
                  paypal....
                  Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                  Comment


                  • #10
                    Paypal legger til en liten sats på beløpet, så det benytter jeg normalt ikke. I allefall ikke når jeg handler fra slike velkjente butikker. Jaja, får satse på at det ordner seg til slutt.
                    Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                    Comment


                    • #11
                      e vel ikkje masse dei legge til? eg bruka kun paypal... har fått igjen penger 3 ganger og,ved kjøp av useriøse..
                      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                      Comment


                      • #12
                        Prinsipp, det blir dyrere.. Aldri opplevd noe som helst bøff fra Amain, RCmart eller tilsvarende butikker.
                        Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                        Comment


                        • #13
                          nei,det har ikkje eg heller,ebay derimot er der forskjellig..
                          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                          Comment


                          • #14
                            Det er selger som skal betale avgift til de som leverer betalingsløsningen, og avgift er det vel uansett om man bruker Paypal eller en annen betalingsløsning. Det er vel svært få seriøse butikker som lar kjøperen betale dette. Sjekket hos Tower Hobbies nå, og prisen ble akkurat den samme om jeg valgte betaling med kort eller Paypal. Sånn er det hos Amainhobbies også. Hadde nok fort sett om de la på litt når frakta koster $0,59/0,69 for brevpakker. Paypal er også veldig reale å ha med å gjøre om det er noe feil med det man mottar, eller ikke mottar noe i det hele tatt.
                            Team RC Companiet - Minicupen.no
                            VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                            Comment


                            • #15
                              Det trudde igrunn eg og,veit når eg har solgt på ebay og folk har betalt med paypal,so har dei tatt en viss prosent av beløpet(frå meg)
                              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X