Announcement

Collapse
No announcement yet.

hei igjen!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hei igjen!

    har nå nesten bestemt meg for en rc bil, men fikk tilbud om en bil igår! de bilene det står imellom,


    hpi pulse 4.6 ny fra butikk

    mugen mbx 7 brukt fra butikk


    begge to har en pris på 3500 kr

    hpi trenger start kit til 200 kr

    mugen trenger startboks..

    mugen har rb å savox som ikke sier meg en dritt?


    skal kjøre på en gammel sykkelcross bane å kunn for morro! så blir litt amatør hopping å slikt! hvem av de 2 annbefaler dere?

  • #2
    Jeg ville uten tvil gått for Mugen! Savox er et respektert servomerke, og RB er blandt de beste motorprodusentene!
    Kristian Mattsson 28 år. Konkurrerer i F3C (helikopter), F3A Nordic (motorfly) og F3P Advance (innendørs motorfly). Syssler også med 1/8 fuelbuggy, 1/10 elektrobuggy (RWD), 1/10 fueltouring, 1/12 track, 7,5 hydrobåt, 7,5 V-bunnsbåt, 7,5 OTA, fueldrevet snøscooter, sjøfly og veteran helikopter/fly/bil/båt.

    Comment


    • #3
      ja ok! men hva er en startboks :P? kanskje teit spørsmål! men når man ikke veit noenting om det så er det kanskje ikke så dumt alikevell! å hva ligger en sånn på i pris? er en startboks masse greier?

      Comment


      • #4
        Det er forresten opphørssalg på buggyshop.no. De har startboks til 500 kr!
        Kristian Mattsson 28 år. Konkurrerer i F3C (helikopter), F3A Nordic (motorfly) og F3P Advance (innendørs motorfly). Syssler også med 1/8 fuelbuggy, 1/10 elektrobuggy (RWD), 1/10 fueltouring, 1/12 track, 7,5 hydrobåt, 7,5 V-bunnsbåt, 7,5 OTA, fueldrevet snøscooter, sjøfly og veteran helikopter/fly/bil/båt.

        Comment


        • #5
          er startboks sånn universal greie? passer til alle? eller må den være spesefikt til din bil?

          hva er det startboks liger under? hvilket tema liksom

          Comment


          • #6
            Her har du startboks: http://www.buggyshop.no/qworld_start...10_10245/P_696 På den er det ett gummihjul som går rett opp i motorens svinghjul, som igjen (forhåpentligvis) skal føra til at motoren fyrer opp, sjølsagt samtidig som du har gløding tilkobla. Du set bilen nedpå det hjulet liksom. Men med all respekt, det hadde ikkje vore enklare for deg med elektro? Prisen du betaler for ei kanne med fuel er omtrent det samme som ett batteri (avhengig av merke sjølsagt), og den kanna kan du ikkje lada opp igjen. Det kan du derimot med ett batteri
            Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
            FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,

            Comment


            • #7
              ja altså er kanskje enklere med elektro! har en elektro bil fra før av, er jo morro å kjøre, men syns nå lyden er halve opplevelsen!

              Comment


              • #8
                ville uten tvil valgt mugen av dei to..
                Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                Comment


                • #9
                  mugen er så bra altså tåler den mye juling?

                  Comment


                  • #10
                    jepp.. detta e en pro bil for konkuransebruk,tåle veldig masse og veldig god å køyre..
                    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                    Comment


                    • #11
                      fikk også tilbud nå om å kjøpe : Skal selge en Serpent 811 med OS motor og startboks og servoer, eneste du trenger i tillegg er radio / mottaker . Bilen er lite brukt, 1 løp og 3-4 treninger, har bra med deler til den og. Skal ha 2.000,- for bilen med starboks / deler !

                      Comment

                      Today's Birthdays

                      Collapse

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                      Welcome to our newest member, Mortenporten.
                      Working...
                      X