Announcement

Collapse
No announcement yet.

nitro motor GXR18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nitro motor GXR18

    Hei.

    Har en kyosho inferno stadium force som jeg har fått. med den fulgte det en GXR 18 motor som jeg vil prøve å sette på den bilen,men hvordan gjør jeg da med gassingen når den motoren har slik at den må skyves fra motoren for å gi gass mens på den som står i har forgasser der man vrir for å gi gass? kan man evt. snu forgasseren slik at jeg får servoen til å skyve ut? er ikke helt inne på dette med nitrobiler og slikt men en plass må man begynne.

  • #2
    Har du et bilde du kan legge ut, så hadde det hjulpet mye.
    Hvis servoen står, så skal du kunne bruke et servohorn som det er vinkel på.
    sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

    Comment


    • #3
      Click image for larger version

Name:	20131028_174421.jpg
Views:	1
Size:	78.9 KB
ID:	782141 dette er slik bilen er nu

      Comment


      • #4
        Click image for larger version

Name:	20131028_174500.jpg
Views:	1
Size:	50.8 KB
ID:	782142 her er motoren som jeg har lyst å sette i

        Comment


        • #5
          begynn med å snu servoen andre veien,da skal du kunne finne en bedre posisjon..
          Hvis du søker opp manual til kyosho dbx eller d serien som de heter,så ser du hvordan gxr 15/18 er montert der..
          Last edited by olafand2; 28 October 2013, 18:20.
          sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

          Comment


          • #6


            Se øverst i venstre hjørnet,der er de delene som blir brukt på servoen..
            sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X