Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny bane under oppføring Aust-Agder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ny bane under oppføring Aust-Agder

Det ser nå ut som jeg får laget en bane for rc biler til våren. Banen vil bli liggende i nærheten av Grimstad. Og den skal kunne tåle biler fra scala 1:5.
    Holder nå på å tegne opp løypeprofilen.

Kom gjerne med innspill på bredde,lengde og andre ting ved banen..

Hei og hå!
    Hvaslags bane er det snakk om? Buggy? touring?
    mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

"This car is getting increasingly faster than my thoughts"
    -
    Röhrl

Comment

Han handla vel nettopp Baja og hadde Monster Nutech rett før det. Universal 1:5 offroad? Bra initiativ, håper du får det til.

Comment

Hei. Ja det vil bli en bane for jord/sand elskende biler. Plassen har jeg fått. Graveutstyr er på plass. Så bane blir det garantert. Det vil bli lagt opp strøm til ei bu som man kan møtes for å ta en trall og skru/lade.
        Banen skal bli stor nok for 1:5 biler. Baneutformingen har jeg så vidt begynt på. Har noen kriterier. 2 lang strekk , der hvor den ene skal ha 2 store/lange hopp hvor bilen kan lande så skånsomt som mulig. Den 2 langstrekket skal være ren fartsstrekke.Den vil ende opp i dosert sving. resten av banen skal jeg jobbe videre på.

Men er litt usikker på hvor brei kjørefeltet helst bør være

Comment

Kanskje team chase sine track videoer på youtube kan gi litt inspirasjon og idéer. Rimelig enkle baner, men ser morro ut.

Comment

Har nå studert mange baner. Skal også ta en tur til fyresdal for å se på banen der og kanskje prøvekjøre den hvis jeg får lov med mine biler. Har hatt besøk av Elefun for å se på området hvor banen skal legges. Har nå også fått ordnet mulighet for strøm og toalett fasiliteter. Stor og fin parkeringsplass rett ved banen vil bli anlagt. Banen vil ha 2 langsider med min 70 meter strekke, kanskje mere hvis det er ønskelig. (har ca 5 mål tilgjengelig)

Men hadde vært veldig glad for innspill på bane utforming

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
            Welcome to our newest member, Mortenporten.
            Working...
            X