forskjellen på x og x ss er at x ss er kit. det vil si at du trenger radio servoer osv osv i tillegg. X ss har i tillegg en god del oppgraderinger i forhold til standar x 4.6.
SMF er den desidert beste butikken jeg har handlet med(handlet derfra flere ganger). knall god sevice og lave priser. 10/10 poeng får den av meg.
fikk en gang tilsent en flm tvp fra smf der skruhullene til girkassa var lavere enn normalt. dette gjorde at jeg ikke fikk montert endel siden girkassa fikk feil posisjon i bilen. kontaktet derfor smf. Fikk tilsent ny tvp i tillegg til at jeg fikkk beholde den andre. den nye var normal, men siden girkassa ble lavere med den andre tvp`en modifiserte jeg tvp`en litt slik at jeg fikk montert alt. på grunn av dette fikk jeg enda lavere tyngdepunt i tillegg til at jeg brukte den nye tvp`en på basher`n
koster vel ikke så mye det.. men det var jo ikke nøye... hva skulle de med den? den var jo feil med.. men jeg måtte ikke sende bilde av tvp`en engang for at jeg skulle få tilsendt en ny en. forklarte bare problemet og vips! Ny tvp i postkassa
Comment