Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøp av 1/10 Elektrobil

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kjøp av 1/10 Elektrobil

Hei,

etter å ha kjørt nitro de siste årene ønsker jeg meg en mer "enkel" elektrobil. Har sett på Team Losi Speed T, RC10t4 og Traxxas Rustler VXL.

Er det noen som har gode råd og erfaringer om disse bilene, hvilke batterier som bør kjøpes, holdbarhet, beste pris osv..? Om noen har brukte i god stand kan dere kontakte meg på 932 32 900.. Jeg bor i Oslo området..

Ønsker meg en allround bil til bane og annen herjing..

Andre biler i samme klasse / ytelse tas imot med takk!

Mvh
    Tommy

Jeg er fornøyd med min T4RS. Går ganske greit, og tåler veldig mye. Jeg har aldri testet bilen på bane, men folk skryter av den der og Godt kjøp!
    Offroad: Team Associated T4 RS (8.5 turn BL), A-Tech Leo-X
    Onroad: Tamiya M04-L (17 turn)Mini-Z: AWD, MR-02, Overland, F1 båt Kjører boble i bilcross fra i år av, rc blir mindre prioritert.

Comment

det finnes haugevis av disse trådene...

men Traxxas Rustler VXL er best til bashing Osv....
      Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
      Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
      TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

Comment

kjøp Traxxas. Enten Rustler VXL, Stampede VXL eller Bandit VXL. Se litt på de forskjellige og bestem deg for hva som passer best til ditt bruk. Har selv en Stampede VXL, og den er helt rå. Den tåler masse juling. Går utrolig bra med 3s lipo, og holder lenge.

Eneste bakdelen med stampede er at den ikke egner seg så bra som bane-bil. Den har litt høyt tyngdepunkt så den velter litt for lett, men til gjengjeld får du høy bakkeklaring og gode terrengegenskaper.

Lykke til
        Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

Comment

hva med en e-revo eller er ikke den "enkel":P den er jo veldig kul og går nok så fort stock også vist du f.eks har lipo batterier og cut-off
          |94 mod|Losi xxx-s |Team Losi 8ight LRP 28.| Micro Raminator|

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
          Welcome to our newest member, Mortenporten.
          Working...
          X