Announcement

Collapse
No announcement yet.

King motor baja 5b

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • King motor baja 5b

    Vurderer å kjøpe en, noen som vet om det er minus ved disse, tenker på at de er billigere enn HPI Baja 5b, er jo samme bilen, bortsett fra at det ikke står Hpi på den.


    Takker for alle svar
    Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

  • #2
    Etter og bedømme noen videoer på youtube, så syns jeg att den virker litt slappere.
    men, videoer er ikke til og stole på.
    Har lurt på og kjøpe en jeg også. Ha en som delebil/herjebil :P
    HPI Baja 5T.
    Crono RS Sport. til salgs.
    E-Sky V3 2.5Ghz

    Comment


    • #3
      Hehe, skal sjekke ut noen videoer på youtube nå, har skrevet med selger i Hong Kong, han sa det er samme som Hpi sin, bare en replica.... og.... $200 USD billigere )
      Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

      Comment


      • #4
        det skulle vel ikke forundre meg om begge bilene var laget på samme fabrikk og av de samme delene.
        A REAL TWIN IS A V-TWIN.
        alt under 1200 cc er en startmotor.
        R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

        Comment


        • #5
          Det finnes minst 3 forskjellige kopier,hvis man ser nøye kan man se forskjell på enkelte detaljer.

          Har lest på australsk forum at det også er annen farge på plastikken på de forskjellige og kvalitet.. men ingen så god som originalen så det ender med at ting ryker fort og man kjøper hpi deler til dem. og hvordan man ser de kjører på youtube er det jo en milliong gang dårligere dempere og treg motor.

          Hpi baja blir ikke lagd i kina,, husker ikke hvor men ikke kina. er et annet lav kostnad land.

          Comment


          • #6


            HPI = Hobby products International...

            Hobby Products International or HPI of Foothill Ranch, California, USA is a manufacturer of on- and off-road radio-controlled cars, both electric and nitromethane powered.

            Tror replicaen av Bajaen er laget i Japan.
            Har lest mye + om replicaen, men har hørt at motoren er "slappere" enn originalen..
            Men det er jo samme motoren som står på Originalen, som på replica.
            Kjøpte et 29 ccm engine kit fra HK, har satt det på en standard 23 ccm motor, går som fa....
            Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

            Comment


            • #7
              Nå er du helt på gjorde,, Japan er land med høye lønninger akkurat som usa og norge..

              Så hvis den blir lagd der,, kunne den likesgodt bli lagd i usa.

              edit: King Motor og rovan er kinesiske kopier akkurat som dem kopierer nokia og rolls royce
              Last edited by petterPan; 7 July 2009, 14:20.

              Comment


              • #8
                Morro å være helt på jordet
                Spes. hvis det går ann å kjøre Baja der )
                Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

                Comment


                • #9
                  Har fått samboeren/kjæresten til og muligens kjøpe seg en KM baja 3800,- inkl frakt
                  HPI Baja 5T.
                  Crono RS Sport. til salgs.
                  E-Sky V3 2.5Ghz

                  Comment


                  • #10
                    Kult, hvis dere bestiller direkte fra Hong Kong, er frakten inkludert i prisen )
                    Har gjort det selv, venter spent )
                    Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Bajafun View Post
                      Kult, hvis dere bestiller direkte fra Hong Kong, er frakten inkludert i prisen )
                      Har gjort det selv, venter spent )
                      Hvor du bestillte den da? lenge siden du bestillte?
                      hvor mye det kom på?
                      HPI Baja 5T.
                      Crono RS Sport. til salgs.
                      E-Sky V3 2.5Ghz

                      Comment


                      • #12
                        Bestilte den for en uke siden, hos Motorspeeder.com
                        De er billige å veldig snare til å sende, har som regel dekk, motor kit etc. etter en uke ca
                        Ta en titt på siden deres

                        Denne bestilte jeg




                        Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

                        Comment


                        • #13
                          Du får si i fra hvordan den er. blir nok ikke full alu på oss :P
                          HPI Baja 5T.
                          Crono RS Sport. til salgs.
                          E-Sky V3 2.5Ghz

                          Comment


                          • #14
                            Bilen er nok bra den, er samme som HPI, har lest endel om den på nettet, og meningene varierer veldig, men jeg mailet med Hong Kong/China direkte, å de sa at forskjellen ligger i ulakka karosseri uten HPI merking/preging.
                            Når det gjelder prisen, at de er billigere, er dette fordi du kjøper direkte fra fabrikk, uten fordyrende mellomledd, dette er jo veldig bra
                            Ellers er alt det samme, derfor brukes dele numerene til HPI hvis en trenger deler til King Motor Baja.
                            En annen ting er, at jeg har kjøpt motor kit og dekk fra King Motor siden han startet med dette, og jeg er MEGET fornøyd, utmerket service, billig og snar å sende, og kvaliteten er også MEGET bra, like bra som HPI
                            Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

                            Comment


                            • #15
                              Det er ikke samme fabrikk som hpi lager bila sine..
                              Og trur du alle turtle\ ds får dela sine ifra samme fabrikk i kina også.. lol

                              Jeg bryr meg ikke om at folk kjøper kopier men at de påstar at det er samme fabrikk,, da blir jeg litt irritert.


                              Uansett tøff bil, og håper du blir fornøyd.
                              Du kan jo holde oss oppdatert på hvor holdbar den er.

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X