Announcement

Collapse
No announcement yet.

FG Monster Truck 4WD VS HPI Savage Flux

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • FG Monster Truck 4WD VS HPI Savage Flux

    Hei.

    Er litt i tvil her. Skal kanskje kjøpe ny bil, men litt usikker på hva jeg skal velge...

    Har fra før en Savage 5,9 XL men litt lei av all skruingen som blir. Derfor tenker jeg litt på å kjøpe Flux utgaven av Savage, som er like rå som XL'n men uten skruingen. Men så er det noe eget med bensin/fuel lukt da, så blir litt usikkert.

    Valget står liksom mellom FG Monster Truck 4WD og HPI Savage Flux, noen her som kan dele litt erfaringer med disse. Kanskje noen som har eller har hatt begge?

  • #2
    Originally posted by bjorntore84 View Post
    Hei.

    Er litt i tvil her. Skal kanskje kjøpe ny bil, men litt usikker på hva jeg skal velge...

    Har fra før en Savage 5,9 XL men litt lei av all skruingen som blir. Derfor tenker jeg litt på å kjøpe Flux utgaven av Savage, som er like rå som XL'n men uten skruingen. Men så er det noe eget med bensin/fuel lukt da, så blir litt usikkert.

    Valget står liksom mellom FG Monster Truck 4WD og HPI Savage Flux, noen her som kan dele litt erfaringer med disse. Kanskje noen som har eller har hatt begge?
    fluksen er jo helt syk men trur neppe du kommer deg unna skruinga...
    men fg4wd er jo helt hærli da det er en helt anna klasse.... det er som man har blit voksen
    Marius Ranen 28år
    kjører FG monster jeep snart 4wd

    Comment

    (RS) Radiostyrt.no Statistics

    Collapse

    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
    Welcome to our newest member, Erik-M.
    Working...
    X