Har tidligere hatt en v-one r og en v-one rrr evo.
Nå tenker jeg på å kjøpe bil igjen. Siden jeg har god erfaring med kyosho vil jeg holde meg til merket.
Jeg bor i oslo og skal ha bil til banekjøring. Kanskje også delta på løp etterhvert. Spørsmålet er om jeg bør holde meg til 1:10 fueltouring eller om jeg skal ta skrittet opp til 1:8 track. Innkjøpsprisen er ikke mye større, men kanskje dyrere i bruk?
Jeg vil gjerne ha innspill om kostnadsnivå, antall førere (miljø), ferdigheter som kreves etc.
legger forøvrig merke til at de elektriske bilene begynner å gå irriterende fort.
Nå tenker jeg på å kjøpe bil igjen. Siden jeg har god erfaring med kyosho vil jeg holde meg til merket.
Jeg bor i oslo og skal ha bil til banekjøring. Kanskje også delta på løp etterhvert. Spørsmålet er om jeg bør holde meg til 1:10 fueltouring eller om jeg skal ta skrittet opp til 1:8 track. Innkjøpsprisen er ikke mye større, men kanskje dyrere i bruk?
Jeg vil gjerne ha innspill om kostnadsnivå, antall førere (miljø), ferdigheter som kreves etc.
legger forøvrig merke til at de elektriske bilene begynner å gå irriterende fort.
Comment