Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hobbyking.com

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by tomin View Post
    jepp , tar litt lang tid før de sender akkurat nå . Men de er tilbake i gjenge snart . de har jo feira noe greier i det siste
    Ok, da prøver jeg en bestilling derfra. Leser at det er en del som har handlet der.
    Veldig greie priser på batterier.
    Takker for svar.
    Terje Fredriksen
    -76 mod

    Comment


    • #17
      Ja, da var visst batteriene mine også fortollet og sendt videre

      Håper på å få de fredag eller lørdag
      Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
      Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

      Comment


      • #18
        Hei,

        Har akkurat bestilt meg lader og batterier fra hobbyking, med EMS, 4-7 dager.
        Ble bestilt 15/7

        Nå har den stått stille på en flyplass i 4 dager.


        Processing at Air Transit Center
        17/07/2010 18:17

        Skal det ta så lang tid? Ikke står det lokasjon heller på hvor den er hen :s

        Update, kom på gardermoen i dag, gikk rett gjennom tollen ^^ tok 20 min å importvurdere den

        Last edited by znaky85; 23 July 2010, 18:43.
        Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
        Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
        E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

        Comment


        • #19
          Batterier som du kjøper fra hobbyking og generelt andre steder? Må du lade de opp før bruk? Jeg tror ja, men spør for sikkerhets skyld.

          Hvilken type connector bruker de på batteriet til esc, og fins det overgang fra de til traxxas?
          Last edited by znaky85; 23 July 2010, 19:14.
          Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
          Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
          E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

          Comment


          • #20
            Grunnen til at det ikke skjedde noe med pakka er at hong kong post ikke sender lipomed EMS!

            Comment


            • #21
              Vel, det var med singapore post, og hvordan kan de vite hva som er i pakken? Er ikke lov å sende kjemi og olje og slikt i posten heller, men gjør det allikevel. Posten merker jo ikke dette før det lekker uansett.

              Og da er det vel forsåvidt dårlig av hobbyking at vi kan velge ems når dem ikke sender med ems?
              Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
              Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
              E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

              Comment


              • #22
                Vel, det var vell snakk om sene pakker som inneholdt lipo.
                Og jeg mener det var hong kong som hadde problemer med dette før, og samme problem nå da pakkene fra hobbyking ble sjekket.
                Pakkene ble så retunert til hobbyking og så sendt med singapore post som ikke bryr seg med det!
                Men rett på meg vis jeg tar feil.......

                Comment


                • #23
                  Det er ikke noe problem å sende LiPO med EMS. Det er bare tull, så jeg tenker noen prøver å lure deg jeg.

                  Fabiz
                  Smallsize Hobbyland A/S
                  Team Losi : Spektrum

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Fabiz View Post
                    Det er ikke noe problem å sende LiPO med EMS. Det er bare tull, så jeg tenker noen prøver å lure deg jeg.
                    Står noe om forbud av å sende lithium batterier her: http://www.hongkongpost.com/eng/publ...ontent/6.3.pdf

                    Noe som var meldt i desember 2009
                    Dirty Harry Crawler Team
                    http://www.norcc.com Crawling og skalatrial http://www.4x4rc.no/

                    Comment


                    • #25
                      Det er flere som har hatt broblemer med å sende Lipo med EMS!

                      Comment


                      • #26
                        Nå har det kommet til Norge, og så vidt jeg kan se er det DHL som er fraktbudet i Norge. Kan dette stemme?

                        Så får vi se hvor raskt Norge er...
                        Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                        Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                        E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                        Comment


                        • #27
                          de sender med ems i hvertfall så kom mine den veien og ja batterier kommer som oftest ladet rundt 50% eller i storage modus(20%) så de bør altid lades før første test tur
                          Losi 8ight-B GRP.28/jammin .21rr JR-z9100s+ace 1015super torque
                          Losi 8ight-t tekin rx8/t8 1700kv 14.8v@5000mah
                          losi xxx-4 g+ tekin rs pro/6.5t

                          Comment


                          • #28
                            Nå har HobbyKing fått lager i Tyskland. Jeg bestillt ombyggingssett til radioen min og noen servoer, og det tok rett over en uke før den var klar til henting på posten.
                            Last edited by PunyV; 25 July 2010, 16:25. Reason: ny info!
                            Om det ikke kan modifiseres, hva er da vitsen....

                            Comment


                            • #29
                              Hobbyking har vel hatt lager både i Tyskland og USA en stund.

                              Originally posted by Javer View Post
                              de sender med ems i hvertfall så kom mine den veien og ja batterier kommer som oftest ladet rundt 50% eller i storage modus(20%) så de bør altid lades før første test tur
                              Batteriene kommer som oftest ladet til anbefalt oppbevaringkapasitet (ca 40%, 3,8V/celle). Om ikke velger å lade vil jo det bare føre til at man får kortere kjøretid.

                              Jeg har da alltid fått LiPo batteriene mine med EMS uten noe tull, senest denne uka. De veit jo heller ikke hva som er oppi pakka uten å sjekke, og det gjør de jo som regel ikke.
                              Team RC Companiet - Minicupen.no
                              VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                              Comment


                              • #30
                                Jeg fikk en pakke forrgie uke som var blitt åpnet, og der lå det to LiPO-pakker, dette var med EMS. Pakkene lå der like herlig når jeg fikk pakken.

                                Fabiz
                                Smallsize Hobbyland A/S
                                Team Losi : Spektrum

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X