Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilken El On-road bil skal jeg kjøpe?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilken El On-road bil skal jeg kjøpe?

    Hei Folkens!

    Jeg vurderer sterkt å kjøpe meg en El On-road bil. Da er jeg ute etter En bil jeg kan kjøre både touring og Drifting med.
    Jeg er ute etter kvalitet til en Forholdsvis rimelig penge, Prisen bør ikke overstige 3000kr syns jeg siden dette blir min første on-road strøm bil.

    Har sett litt på Hpi E10 bilen å lurer på om det vil være et godt kjøp. Er det god hastighet på denne bilen, Fins det bytte deler man får kjøpt (viktig). Er jo da også kult vis man får kjøpt andre karosserier til bilen som man kan lakkere selv.
    http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=15438&i=17&

    Litt hjelp på dette område tar jeg imot med glede, siden jeg er ganske ny innen rc hobbyen.

    Alle meninger og innlegg tar jeg gledelig imot.
    Traxxas Nitro Rustler 2.5 | Himoto Rapida On road | Wing Dragon 2 parkflyer | Merlin Cessna -206 | Art Tech Coota waterplane |

  • #2
    Team Losi xxx-s er en populær og god bil som kan brukes til begge deler. Den er ganske lav og har lukket reimdrift, så du kan kjøre med den ute, men fungerer bedre på bane.
    Traxxas Slash 4x4 - Tamiya M-05 Pro - Tamiya XC Pajero

    Comment


    • #3
      Da har jeg kjøpt Bil , Det ble en Himoto Rapida.
      [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
      Traxxas Nitro Rustler 2.5 | Himoto Rapida On road | Wing Dragon 2 parkflyer | Merlin Cessna -206 | Art Tech Coota waterplane |

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X