Announcement

Collapse
No announcement yet.

skal kjøpe rc bil er denne bra?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • skal kjøpe rc bil er denne bra?

    hei

    har mest sannsynelig tenkt til og kjøpe kyosho dbx ve. (link http://www.centrohobby.no/shop.asp?p=58144586)
    som min første ordentlige rc bil, men ville høre om det er noen som vet om denne er bra. håper på kjapp respons, vis du har testet denne bilen eller har den selv så skriv gjerne det til kommentaren.

  • #2
    Hva tenker du å bruke denne til?
    Den er egentlig hverken fugl eller fisk i løpssammenheng...
    Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
    OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
    Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

    Comment


    • #3
      Originally posted by dMon View Post
      Hva tenker du å bruke denne til?
      Den er egentlig hverken fugl eller fisk i løpssammenheng...
      har tenkt til og bruke den til, og kjøre på asfalt grus og gress. har lyst til og ha en bil, som man kan ha det litt gøy med. altså hoppe, og ha en bil som har litt fart. men det blir min første ordentlige rc bil. så trenger ikke en som har "superspeed" i begynnelsen. (har sett på nettet at denne kan komme opp i ca 80km/t. som er mer en nok i begynnelsen holder egentlig med 60 og) siden det er min første rc bil er det ikke så viktig om den ikke er så bra til løp.

      Comment


      • #4
        Min personlige mening er at jeg rører ikke Kyosho... Føler motorene til kyosho spess er helt på blåbær. Liker dem slettes ikke. Men som sagt, Smaken er som baken... mange fasonger og meninger.
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • #5
          Hva med denne? : http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=23862158
          Den skal gå i rundt 60 ut av esken, og du slipper å gjennomføre nitidige innkjøringsøvelser.
          Men klart er det elektro du vil ha så virket kyoshoen bra. Dyre deler kanskje?
          The turtle won!
          Xray T3 2011 - 3PKS - Tekin RS PRO - LRP x11 4.5t

          Comment


          • #6
            Jeg har en Losi 8ight buggy, Nyoverhalt med masse nytt på. Samt en VELDIG ny Savage XL (Den største og hissigste) som jeg skal selge, Skal ha 3000 for hver av dem. Losien kommer med startbox, extra deler, batterier og alt utenom radio/mottaker.

            Savagen kommer med original Radio, Ny og sterkere styreservo, 3trinns kasse med revers (denne har jeg ikke brukt da jeg ikke liker revers på nitro, så den er låst til kun fremover, men alt følger med)
            Rotostart med batteri, og alt som trengs, kjørt 6 tanker totalt med innkjøring. Deksel er 100% ripefritt og som nytt.

            Eneste du trenger til Savage er fuel.

            (Kan også slenge med HPI fjernkontrollen og mottaker ved losien da)

            Ved forhånds betaling, så spanderer jeg frakta. Evnt kan vi møtes en plass da jeg ser du ikke bor lengre borte enn bergen (tar meg noen timer med kjøring)
            | Spektrum DX8|
            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

            Comment


            • #7
              Har solgt en god del DBX VE, og tibakemeldingene er veldig gode!
              Og delene er ikke dyre.........

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X