Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøp av buggy. 2wd eller 4wd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjøp av buggy. 2wd eller 4wd

    Har planer om å kjøpe en buggy. Planen er å kjøre på Hvervenbukta og evt delta på noen enklere arrangementer.
    2wd eller 4wd. Mer leamikk krever mer mekking og koster mer, men er det morsommere med 4wd??
    Ønsker synspunkter og erfaringer.
    på forhånd takk

  • #2
    Jeg fåretrekker 4wd, siden vist du setter inn et børsteløst system med litt futt i på en 2wd. Vil "rumpa" på bilen bare skli ut hver gang du gir gass, og da må man kjøre penere. Det er min erfaring. Men det er jo dobbelt så mange differ osv i 4wd, og dermed mer som kan ryke...
    Marius Johansen - http://tnrc.ipublish.no/ - Team Mustitrc
    Team associated - Vampire racing - Rb - Jconsepts - Savox - Sanwa

    Comment


    • #3
      Originally posted by maricius View Post
      Jeg fåretrekker 4wd, siden vist du setter inn et børsteløst system med litt futt i på en 2wd. Vil "rumpa" på bilen bare skli ut hver gang du gir gass, og da må man kjøre penere. Det er min erfaring. Men det er jo dobbelt så mange differ osv i 4wd, og dermed mer som kan ryke...
      Finner man et oppsett som funker, vil ikke "rumpa" skli ut med en gang du gir gass..

      Selv syntes jeg 2wd og 4wd egentlig er like morsomt.. eneste fordelen med 2wd er at det blir mere kjøring med den Ta en titt på schumacher cougar sv, evnt nye losi 2wd`n som kommer snart om du får mere interesse for 2wd! visst du skal kjøre på hverven, nå som det blir kunstgress, funker disse bilene konge der

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X