Announcement

Collapse
No announcement yet.

Haulerbag som IKKE koster det hvite i øya!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pakket bagen klar til jomfruturen i dag. Jeg har deler osv. i sånne store røde plastesker fra Biltema. De går oppi akkurat på tvers. Man får også plass til 3 touring eller buggyer på tvers. 1:10 biler vel og merke.
    Fikk alt elektroutstyret oppi bagen uten problem.
    GENIAL......
    TEAM ELEFUN

    Comment


    • #17
      Dritt at jeg ikke viste om denna før. Kjøpte meg en svær TM hauler-bag
      til 1200, men jeg angrer jo ikke for og si d sånn... Plass til å ha verktøy i
      system, egen bag til startboks å egen til sender, + 2 store skuffer og 2
      litt mindre, uttrekkbart håndtak og hjul. Har somregel m meg alt for mye
      når jeg skal på treff osv, men den er ikke full alikevel men den veier jo
      noen kilo kan man si

      Men d er jo kjekt og vite til en senere annledning hvis jeg skulle få behov
      for enda en hauler-bag
      Losi xxx-s, M-chassi, Axial Scx-10 , 1:16 Turnigy Monster Beatle Brushless, Rc4Wd Timberwolf, Team Magic G4 + litt div eldre biler/deler
      Driver in Team Push And Tow

      Comment


      • #18
        Da blir det jomfrutur på bagen min også i dag, ble kjøpt inn i går! Fikk alt utstyret inn i bagen selv, 3 biler med mye utstyr!

        Bare litt ulempe å bo i 4.eta.uten heis...-kremt... Har heldigvis en bedre halvdel som kan hjelpe meg opp og ned

        Comment


        • #19
          Kjøpte en slik bag idag eg og. Må si eg er meget fornøyd Billig, solid, og plenti med plass
          Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

          Comment


          • #20
            fins det noe slikt som passer en baja 5b ?
            Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++

            Comment


            • #21
              skiboks?....
              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

              Comment


              • #22
                Har brukt en slik i snart to år og hatt den med på fly flere ganger. Fungerer utmerket.
                Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X