Announcement

Collapse
No announcement yet.

skal ha meg en 1\8 bl mt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • skal ha meg en 1\8 bl mt

    og valget står mellom denna



    og denna http://elefun.no/p/prod.aspx?v=13571

    men tenkte å bestille hpi fluxen vis d blir den da fra towerhobbies.com.har jeg hørt rett at d ikke er toll på leketøy fra utland å inn til norge og va tar towerhobbies for frakt til
    norge?

    men blir ikke noe kjøp før skatte penga kommer inn
    2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

  • #2
    er ikkje toll,men moms...av kjøpesummen og frakta+160 som posten tar for arbeidet...berre å legge den i handlekorga,so ser du ka dei tar i frakt...
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #3
      okey men tror du bsd truck`n er noe bra?
      2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

      Comment


      • #4
        har ikkje nåke erfaring med den,men hadde eg hatt budsjettet til det hadde eg kjøpt flux...
        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

        Comment


        • #5
          ja får se va det blir
          2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

          Comment


          • #6
            trur heller jeg går får denne



            så en video av bsd trucken å den så veldig lav ut
            2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

            Comment


            • #7
              Slashen blir du garantert fornøyd med
              Det er en kjempebil!

              Men hvis bakkeklaring er veldig viktig for din kjøring ville jeg heller gått for en MT av noe slag.
              Slashen ganske lav.
              HPI Baja 5T

              Comment


              • #8
                okey fant ut at Slashen har 72mm bakkeklaring og bsd trucken har bare 46 mm.har lenge hatt lyst på en slash:P .har jo savagen min med høy bakkeklaring
                2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

                Comment


                • #9
                  Da høres det fornuftig ut å gå for en Slash ja.

                  Som sagt en kjempebil som du vil få mye glede av
                  HPI Baja 5T

                  Comment


                  • #10
                    ja da blir det en slashmå bare vente på skatte penga nå :P fant en brukt på rc marked men har mest lyst på en helt nyinngenting er som å pakke opp en ny bil
                    2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

                    Comment


                    • #11
                      Nybillukt er saker ja
                      HPI Baja 5T

                      Comment


                      • #12
                        blir denne istedet



                        er nok endel bedre en den bsd trucken.og backflip er jo digg
                        2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

                        Comment


                        • #13
                          Av alle bilene nevnt i denne tråden er Savage Flux desidert den beste både på holdbarhet og råskap.....menmen... hver sin smak

                          Abbonerer man på nyhetsbrev fra towerhobbies får man 150$ avslag så da blir det 2500NOK for selve bilen + en del frakt + toll/moms, men allikevel under 4k
                          Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                          Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                          Comment


                          • #14
                            Dette er en veltepetter, det er Til dels Savage flux og, legger seg fryktelig lett på ryggen, men tåler mye pryl. Men ta en titt på E-Revo på youtube... Nå har eg hatt Kyosho saken (men som Nitro) Savage Flux og har nå E-Revoen, er beste bilen eg har hatt, og kan definitivt anbefale.

                            Finnes og hos towerhobbies.com regnet meg ut til at den koster ca 4300 ferdig i postkassen din.
                            Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                            Comment


                            • #15
                              Savage er nå mer kjent som den beste Basheren / herjeren.... de fleste sier at Savage Flux tåler mye mer enn E-revo, og det tror jeg gjerne da jeg nesten ikke har ødelagt noe på den og har kjørt den veldig hardt.
                              Kan ikke uttale meg om E-revoen, da jeg kun har prøvd denne en gang og har aldri hatt en slik. Om du skal kjøre en del på bane er det iaf Revo som gjelder.... Savage er visst bedre til generell herjing og hopping, men jeg kan ikke si noe sikkert, da jeg ikke har fått testet holdbarheten på en E-revo noen gang men Savage Fluxen er topp bil iaf
                              Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                              Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X