Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vil ha meg en RC bil som går over 100km/t , hva skal jeg kjøpe?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vil ha meg en RC bil som går over 100km/t , hva skal jeg kjøpe?

    ikke onroad!

  • #2
    Hva skal du med dette?
    Finnes ikke en offroad bil som er praktisk mulig å kontrollerer i over 100kmt. Slike biler blir jo stort sett ustyrlige i slike hastigheter. Eneste underlag som duger i 100+ er asfalt eller likn. Og da er det vel også onroad som gjelder.
    Bortkastede penger spør du meg!
    Men hver sin lyst
    Mini-Z AWD...ALIGN T-REX450PRO......MCD RR V4 comp TS ReedCase PROMOD 30.5LongRod PROPIPE...HPI BAJA SS TS Reedcase 30.5 BG Edition PROPIPE..Losi 5iveT reedcase promod 30.5 LR propipe


    Comment


    • #3
      Eneste jeg kommer på i farta er Shumacher Menace, litt liten 1/8 pickup sak men en av de få offroadbilene jeg vet går 100+. Går som ett skudd men ikkeno å ha da den ikke tåler all verden. Er og gått ut av produksjon......

      Dessuten kunne jeg likt å se noen klare å kjøre en bil i den hastigheten på annet enn asfalt, ting skjer veldig fort allerede i 60............

      Comment


      • #4
        Hmmm, finnes jo og diverse elektroalternativer, men de er jo like umulige å kontrollere i slike hastigheter.....

        Comment


        • #5
          Traxxas Jato?

          Comment


          • #6
            Veit denne tråden er litt gammel .. men skjønner ikke hvorfor folk på død og liv skal ha den til å gå i over 100km/t... mye artigere med mere aks og lavere temperaturer... menmen, finnes jo en del biler som gjør over 100..

            Traxxas Jato

            også har du mange elektrobiler som kan nå 100km/t om man vil..
            Traxxas Rustler,bandit,stampede vxl (med 3s og skyhøy giring)
            HPI E-firestorm (med extrem giring og 3s lipo)

            Traxxas E-revo BL kan nå 100km/t med 6s og høyere giring,
            samme med Savage Flux....
            mange flere også...

            Om du velger en bil som kan gjøre 100km/t, så ville jeg heller ha giret den ned litt for å ha det moro offroad... regner med det er for offroad/terreng kjøring du skal ha offroad og ikke onroad?
            Kjøreglede har så mye å gjøre med kjøreegenskaper og hvordan bilen oppfører seg... kan få nok av å kjøre fram og tilbake i gata hele tia ^^
            Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
            Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

            Comment


            • #7
              Ta deg et Google søk etter Traxxas xo-1
              Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X