Announcement

Collapse
No announcement yet.

Smallsize

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Smallsize

    Hva skjer med smallsize? Åpner ikke når de skal i kristiansand - har kommet dit 2 ganger når klokka er nærmere 11:30 og lokalet er mørkt og låst, og det er faktisk en big deal når man har jobb og prøver å tilpasse en halvtime tidlig på dagen hvor man gjerne skal bruke noen tusinger. På nettsiden har de nesten ingenting på lager, og når butikken endelig har åpent i byen har de ingenting der heller. Ingen svar på e-post i det hele tatt fra kr.sand butikken, og tregt gjennom nettsiden.

    Her trengs det skjerpings - inntil noen andre tar opp Losi handel.

  • #2
    Ja, jeg lurer på det samme. Vareutvalget har skrumpet inn, 2/3 av det allerede innskrumpede vareutvalget er ikke på lager. I tillegg null respons på e-post. Prøver de å legge ned?

    Comment


    • #3
      Var innom butikken i Bergen på fredag, så velfylt og fin ut som alltid, men han som skulle på jobb kom ti minutter forseint Unnskylte seg så mye når har kom løpende med kaffien i ene hånda, og den handre på hode for å få ned morra-sveisen
      Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

      Comment


      • #4
        Hola!

        Vi har gjennomgått en stor endring i hverdagen; vi har overtatt Horizon(Spektrum, TLR, Blade, E-flite, Hangar-9 osv)-distribusjonen for Sverige også, og har i den forbindelse flyttet lageret fra Norge til Sverige. Dette har vært en HEAVY prosess, og midt oppi det hele hadde vi Nürnbergmessa, forsinkelser under opprustinga av det nye lageret osv, så det har vært litt på halv tolv alt som er en stund. Derfor har også webshopen bare blitt tommere og tommere, i mangel av ny varelevering. Sett dette i kombinasjon med litt få folk, så har du oppskriften på et kaos vi nå har kontroll på

        Idag fikk vi endelig første varelevering til det nye lageret, og hvis alt går som det skal er både butikkene og webshopen særdeles velfylt om svært få dager.

        Hva Kristiansand angår kan jeg ikke svare, annet enn at det er MYE nytt som foregår der også, både med personalet og butikken i seg selv
        Martin Sørlie - 1985
        TLR - Absima - Spektrum
        Darkspeed Racing
        www.teamsmallsize.com

        Comment


        • #5
          Da satser vi på at det blir bra etter hvert.

          Comment


          • #6
            Kunne hvertfall fått e-posten opp å gå. Liker bedre å ta kontakt over e-post på dagtid enn å sitte i telefonen på kontoret på jobb og prate om RC jeg vil handle

            Bl.a. spørsmål om en xxl jeg har faktisk sett at de HAR i butikken.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Corvinus View Post
              Kunne hvertfall fått e-posten opp å gå. Liker bedre å ta kontakt over e-post på dagtid enn å sitte i telefonen på kontoret på jobb og prate om RC jeg vil handle

              Bl.a. spørsmål om en xxl jeg har faktisk sett at de HAR i butikken.
              Alle butikkene har egen e-postadresse, og lageret har hatt pc'ene i gang noen uker nå, hvor er det du ikke får kontakt pr. e-post?
              Martin Sørlie - 1985
              TLR - Absima - Spektrum
              Darkspeed Racing
              www.teamsmallsize.com

              Comment


              • #8
                Kristiansand. Fikk faktisk nettopp svar nå på noen mailer hvor den ene ble sendt for 1 måned siden. Kanskje bare den nye karen som må komme inn i rutiner litt. Er bare helhetsinntrykket som har vært forferdelig dårlig i det siste. Mange små filleting.

                F.eks. at hvis man har lyst på noe dere ikke har på lager på nettsiden, får man heller ikke lov å bestille det som bestillingsvare gjennom nettsiden. Og da nytter det jævlig dårlig å komme til butikken som har stengt en halvtime etter at de skulle ha åpnet hvis man ikke har mer tid å vente (skjedd 2 ganger). Eller sende mail som ikke blir besvart. Tar gjerne opp telefonen, men du skjønner sikkert hvordan dette trykker litt på servicebiten.

                Nå vet jeg at jeg har hørtes veldig negativ ut, og jeg ønsker ikke at det skal tolkes som drittslenging. Og det gjelder veldig gjerne bare den ene butikken også, men det er den som er i MITT område
                Last edited by Corvinus; 23 February 2012, 12:30.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Corvinus View Post
                  Kristiansand. Fikk faktisk nettopp svar nå på noen mailer hvor den ene ble sendt for 1 måned siden. Kanskje bare den nye karen som må komme inn i rutiner litt.
                  Trolig De er to der nede denne uka for å få tatt tak i slikt Ellers er det bare å kaste seg på PM til meg her, så kan jeg få tatt tak i det meste.
                  Martin Sørlie - 1985
                  TLR - Absima - Spektrum
                  Darkspeed Racing
                  www.teamsmallsize.com

                  Comment


                  • #10
                    Har dere tatt Align ut av sortimentet?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Helmet View Post
                      Har dere tatt Align ut av sortimentet?
                      Align vil fortsatt finnes i vår butikk i Skovveien såvidt jeg vet, men etterhvert som Blade kommer med større helikoptre, vil det nok sakte men sikkert fases ut.
                      Martin Sørlie - 1985
                      TLR - Absima - Spektrum
                      Darkspeed Racing
                      www.teamsmallsize.com

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Razer View Post
                        Trolig De er to der nede denne uka for å få tatt tak i slikt Ellers er det bare å kaste seg på PM til meg her, så kan jeg få tatt tak i det meste.
                        Du er ikke så lett å få tak i, har sendt deg et par PM uten noe respons om noe tips jeg lurte på ang. TLR 22. I tillegg til en påminnelse i en tråd om det. Så jeg lurte litt på hva som skjer der?

                        Har i tillegg irritert meg litt videre over Smallsize i Kr.sand så her følger litt krydder
                        Kr.sand svarer fortsatt ikke på e-post. Jeg får heldigvis svar fra en Frode når jeg sender rett til nettbutikk. Stod utenfor å ventet sammen med en kar for ikke så lenge siden som skulle visstnok bruke 8000,- på flyutstyr, men som fant det uholdbart å vente lenger enn 30min på at butikken skulle åpne siden han måtte tilbake til jobb. Så da gikk jeg også.

                        Når man først kommer inn i butikken kan også nivået av profesjonell oppførsel og service også være ganske labert, om det i det hele tatt er noen der og de ikke sitter ute på trappa og røyker. Respekt for kundekontakt og åpningstider trenger et generelt spark i ræva, men det er min mening som tilfeldig sluttkunde og kan tas som det vil.

                        Når det er sagt kan jeg være ganske kritisk og uredd for å si ifra og kan nok delvis tas med ei klype salt. Nabobutikken til Smallsize som selger TV'er og diverse elektronikk fikk høre det ganske kraftig for noen år siden når en selger skulle fortelle meg som kunde når og hvordan jeg skulle bruke min egen TV i forbindelse med at jeg trengte en som skulle stå på mesterparten av dagen.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Corvinus View Post
                          Du er ikke så lett å få tak i, har sendt deg et par PM uten noe respons om noe tips jeg lurte på ang. TLR 22. I tillegg til en påminnelse i en tråd om det. Så jeg lurte litt på hva som skjer der?

                          Har i tillegg irritert meg litt videre over Smallsize i Kr.sand så her følger litt krydder
                          Kr.sand svarer fortsatt ikke på e-post. Jeg får heldigvis svar fra en Frode når jeg sender rett til nettbutikk. Stod utenfor å ventet sammen med en kar for ikke så lenge siden som skulle visstnok bruke 8000,- på flyutstyr, men som fant det uholdbart å vente lenger enn 30min på at butikken skulle åpne siden han måtte tilbake til jobb. Så da gikk jeg også.

                          Når man først kommer inn i butikken kan også nivået av profesjonell oppførsel og service også være ganske labert, om det i det hele tatt er noen der og de ikke sitter ute på trappa og røyker. Respekt for kundekontakt og åpningstider trenger et generelt spark i ræva, men det er min mening som tilfeldig sluttkunde og kan tas som det vil.

                          Når det er sagt kan jeg være ganske kritisk og uredd for å si ifra og kan nok delvis tas med ei klype salt. Nabobutikken til Smallsize som selger TV'er og diverse elektronikk fikk høre det ganske kraftig for noen år siden når en selger skulle fortelle meg som kunde når og hvordan jeg skulle bruke min egen TV i forbindelse med at jeg trengte en som skulle stå på mesterparten av dagen.
                          Jeg er faktisk overraskende lett å få tak i, både pr. epost, butikken i Oslo, og andre steder, men det er ikke hver gang jeg ser at jeg har fått PM her, eller rekker å svare godt nok Er midt oppi flytting her hjemme serru...

                          Når det gjelder Kristiansand, så vil jeg anbefale deg og heller maile meg, eller så går det jo an å ringe. Det har vært litt datatrøbbel i Kristiansand, og Peter er ikke et datamenneske. Når det gjelder hans kundekontakt og respekt for åpningstider, så blir det brakt videre fra meg.
                          Dog; Peter er i mange tilfeller en av de flinkeste jeg kjenner både på reparasjoner og service, så jeg synes det skurrer litt.

                          På den annen side, some people just don't mesh Alle liker ikke meg, og alle liker sikkert ikke deg heller:P
                          Martin Sørlie - 1985
                          TLR - Absima - Spektrum
                          Darkspeed Racing
                          www.teamsmallsize.com

                          Comment


                          • #14
                            Meshing har lite å gjøre med butikkservice. Kunnskapsnivået hans fikk jeg veldig høyt inntrykk av ved første møte og hyggelig kar generelt, stolte umiddelbart på at han visste hva han prater om så når dialogen først er der er den god. Fortsetter å forholde meg direkte til nettbutikk hvis jeg trenger noe for enkelhetens skyld, evt. sender deg en mail hvis jeg ikke får svar andre steder.

                            Takk for svar.

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X