Announcement

Collapse
No announcement yet.

Valg Av Off-Road bil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Valg Av Off-Road bil

    Hei
    Skal ha meg en off-road rc-bil, og er litt usikker på hvilken jeg skal kjøpe...
    Valget står mellom: Traxxas T-maxx 3.3, Traxxas Revo 3.3 og HPI Savage XL 5.9
    Gjerne kom med flere forslag

    Takker for alle svar

  • #2
    ville nok vurdert losi xxl og...litt dyrare,men i mitt syn beire..
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #3
      Må sei meg enig med carish her. Har hatt savage xl, revo 3.3 og har no ein losi ten-t og ein LST2 (Losi xxl er samme som LST2, men litt lengre). Eg kjem aldri til å vurdere Traxxas eller HPI foran Losi.

      Losi Ten-T kan du jo kikke på. Den er litt mindre (1:10), men kjem standard med Spektrum DX3S radio med telemetri og fjernstart. Dvs at du starter bilen med ein knapp på radioen (ingen gløder eller startboks etc), og du får opp temperatur, batterispenning og fart på radioen Bilen er òg basert på losi sin 1:8 pro-buggy, så den tåler ein god støyt, og har meget gode kjøreegenskaper. Uten tvil den kjekkaste radiobilen eg har hatt.

      Comment


      • #4
        xxl kjem og med spektrum dx3s..
        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

        Comment


        • #5
          Og hvis/når tiden kommer for å skru på Losi bilen så ikke bruk hele fury baren på bilen hvis det viser seg av umbracosettet ikke passer i noen av skruene - Losi følger ikke metriske verktøymål, noe som ga mitt første møte med Losi et irriterende førsteinntrykk. Men er som alt annet, må bare ha riktig verktøy til jobben.

          Comment


          • #6
            Det er sant,må ha verktøy i tommer..
            Cato Risholm, fullt hobbyrom...

            Comment


            • #7
              Originally posted by Corvinus View Post
              Og hvis/når tiden kommer for å skru på Losi bilen så ikke bruk hele fury baren på bilen hvis det viser seg av umbracosettet ikke passer i noen av skruene - Losi følger ikke metriske verktøymål, noe som ga mitt første møte med Losi et irriterende førsteinntrykk. Men er som alt annet, må bare ha riktig verktøy til jobben.
              Det er eg faktisk enig med. Heldigvis fekk eg med skikkelig verktøy då eg kjøpte mine brukt.

              2mm umbraco passer for øvrig i halvparten av skruane

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X