Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøpsråd elektrisk rc-bil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjøpsråd elektrisk rc-bil

    Hei.
    Sønnen på 10 år var på BR-leker og fant en radiostyrt bil. Jeg sa at hvis vi skal ha en radiostyrt bil i hjemmet skal det ære ordentlige saker.
    Hadde selv en Hornet på 80-tallet og har lyst til at jeg og sønnen kan ha et bilprosjekt sammen. Ønsker å kjøpe et readyset.
    Kommer til å bli kjørt en del i gata (grusvei), men vil ha en bil som også tåler en trøkk - hopping, vann osv. Som vi kan ta med oss på større plasser offroad og litt på asfalt. Er vel egentlig ute etter en allroundbil.

    Den må være lett å kjøre og driftsikker. Har ikke
    lyst til å bruke tiden på å skru. Toppfart kan gjerne være høy.

    Vil dere anbefale en buggy til denne bruken:
    Har sett litt på Kyosho Inferno ve.

    En annen type bil jeg har sett på er Traxxas Slash. Eller er e-revo bedre for mitt bruk.

    Er åpen for alle gode forslag.

  • #2
    Trur jeg hadde styrt mot slash eller E-revo, inntrykk av at kyosho er veldig ut ikke mange som selger det.
    traxxas har billige deler og kyosho var veldig dyrt når jeg drev med det 2006.
    Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
    www.rc-utstyr.no

    Comment


    • #3
      Det er meget god tilgang på deler til Traxxas, "alle" selger det. Slash er også en forholdsvis solid bil.
      Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

      Comment


      • #4
        Takk for respons! Jeg tror jeg går for Slash. Mye penger å betale 5390,- for en ultimate utgave. Skulle gjerne kjøpt en fint brukt.

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X