Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva med litt RS-produkter?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hva med litt RS-produkter?

Jeg vurderer å starte salg av t-skjorter, caps, hettegenser, stickers etc. med radiostyrt.no logoen.

Er dette interessant, i så tilfelle hva ville du kjøpt?
    74
    Caps
    21.62%
    16
    T-shirt
    55.41%
    41
    Hettegenser
    21.62%
    16
    Pique/tennisskjorte
    9.46%
    7
    Stickers i ymse format
    48.65%
    36
    Ingenting
    12.16%
    9
    Annet spesifisert under
    4.05%
    3
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

Kommer jo litt ann på prisen da (tenk på reklamen) Tror ikke folk gidder å kjøpe overprisede varer selv om de har radiostyrt.no logo Men en god ide!
    Traxxas Slash 4x4, hpi E-Firestorm 10T, Team Loosi Micro-Desert-truck, Twister Bell 47

Comment

jeg kommer til å kjøpe klistermerker, ikke noe caps eller skjorter. blir for "nerd" hvis du skjønner...

Comment

Bra forslag!!!!

Morsomt å kunne reklamere for et SÅ bra forum!!
        Ikke mange andre forum med så mange trofaste brukere!!!
        Self. prisen må bli respektabel...
        Anders Bjerkeengen, 70 mod. moro ælt som rører seg...
        Himoto rxb-1, losi half eigth truggy, Ofna MBX R2, Inferno GT, RC 18T, M chassis, El og Nitro heli, Endel båter...

Comment

Bra forslag.

Jeg kjøper mer enn gjerne noen stickers og kanskje en pique eller T-skjorte men det kommer selvfølgelig an på prisen.

Comment

Det er én ekstremt god grunn til at jeg ikke har nevnt noe om priser, og det har selvfølgelig med antall å gjøre.
            Men om interessen er i det nivået jeg tror, så havner vel en
            caps på ~100
            t-shirt ~100
            pique ~150 osv ..

Er jo litt tidlig i prosessen, men må nesten sjekke responsen først
            - NiceShot.no

Comment

Skummelt det der å bestille inn ut ifra en meningsmåling. Når det skal selges så er plutselig alle som var intressert havnet på fattighuset.

Uten å nevne hvilken klubb, så vet jeg om ett eksempel på at ett samlet årsmøte var veeeldig intr. i t-shirts. Klubben kjøpte inn 100 stk. med logo på. Jeg har esken med 100 skjorter hjemme hos meg. Vi satte prisen til 150,- pr stk. Men kjøp 3 betal for 2 prinsippet slik at vi skulle bli kvitt mest mulig skjorter. Altså 3 skjorter til 300,- Grei nok pris synes jeg. Av dette så tjener klubben kun 25,- pr skjorte.

Hvor mange er solgt? 4 stk etter 2 mnd. Hvor meg selv har kjøpt 3 stk

Jeg kan godt si jeg er intr. i en t-shirt til 100,- med forumet på, men caps og hettegenser har jeg liten tro på at folk vil kjøpe. Ihvertfall ikke i ett antall som gjør prisen hyggelig.

Sett opp prisen på t-shirt med en 10,- eller noe å sleng med ei bunke klistremerker til alle som kjøper. Spre mest reklame på fortest mulig måte.

Bra tiltak. Godt noen gidder
              TEAM ELEFUN

Comment

Det er kansje mulig å spør hobbysjapper og klubber om dei kan selge radiostyrt.no effekter.
                HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

Er ikke så stort problem... Jeg bestiller inn skjorter etter antall bestillinger.. Også må jeg jo selvfølgelig ta det i rykk og napp. én t-skjorte er litt kjedelig å produsere opp.

Hadde egentlig hatt lyst til å brodere i stedet for å trykke, men det koster jo litt mer... Men så ser det jo betraktelig mye fetere ut også...

Nei.. får se an interessen.. kanskje det bare blir til meg selv
                  - NiceShot.no

Comment

Kan jo enkelt bestilles via f.eks Spreadshirt.no

Comment

Enkelt er det.. Men billig er det ikke
                      - NiceShot.no

Comment

Tanga ville vært bra!
                        Petter Lassen
                        www.rc-land.no

Comment

jeg kjøper gjerne, klistermerker på det nye karrosseriet skulle jeg hatt og. Rart det, skule akkurat sende en PM til xilian om dette så var det på forumet :P
                          Hpi Baja 5b SS,cy26 marine with DS shell , DDM rear dom., GH alu parts, WT 813 carb, spektrum DX3.0

Comment

Får du til Pique med brodert logo må du gi meg nærmere beskjed

At den ikke navngitte klubben Extra nevner ikke har solgt t-skjorter finner jeg ikke rart - stygge t-skjorter får man ikke solgt... Men nå er jo RS logoen blitt veldig tøff da.
                            Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                            “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

Comment

Er det nå jeg skal si at det er ny logo på vei?
                              - NiceShot.no

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,684   Posts: 440,454   Members: 8,163   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, gaffelape.
                              Working...
                              X