Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nytt fra Spektrum! Spektrum DX3S!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nettop! Raskere og mere presis
    Offroad : Schumacher rascal ; Losi 8ight-T : Onroad : Mini-z mr01 ; Mondeo/Civic Tamiya FF01 ; Losi xxx-s halveis G+ : Radio : Futaba 3PK : Heli : E-flite Blade mCX

Comment

Dette er nok noe jeg må ta meg råd til jah...
      O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
      Kthxbye

Comment

Noen som vet når denne kommer til Norge?
        Og ca hva den vil koste?
        OTteknikk.com

Comment

Originally posted by Ignifer View Post
          Noen som vet når denne kommer til Norge?
          Og ca hva den vil koste?
          Hvis du tar en titt i innlegget til fabiz, så ser du hva den omtrent vil koste.
          # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

Comment

Dæven ser ut til at jeg har funnet radio'en jeg skal ha inntil da får jeg nøye meg med bare DX2.0
            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

Comment

Noen som har sammenlignet DSM og DSM2 og kan fortelle hvordan forskjellen oppleves?

Comment

det er vel ikke så mange her på forumet som overhode klarer å kjenne forskjellen.

til rein herje og moro kjøring på fotball baner elelr andrwe stor eåpne plasser er forskjeleln på en trg og en rask radio liten.
                prøv forskjellen mellom AM og FM compuer radioer.

når man enterr en bane så vil nok forskjellen være mer merkbar. en bane er bare så brei å treffer man ikek spoet isvingen er man ute å kjøre.
                A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                alt under 1200 cc er en startmotor.
                R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

Comment

Noen som vet når den kommer til Norge?
                  OTteknikk.com

Comment

Tror ikke at det spiller noen rolle om jeg har DSm eller DSM 2 i drifting gitt!! Eller noen andre som mener jeg har det (A)? litt fersk på detta DSM menne:P
                    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

Comment

Originally posted by tesdal View Post
                      Noen som har sammenlignet DSM og DSM2 og kan fortelle hvordan forskjellen oppleves?
                      Jeg er ganske sikker på at DSM2 er en videreutvikling av DSM og at svakhetene de fant med DSM er borte på DSM2.

Ergo vil slikt som rekkevidde og feil med "binding" være forbedret, såfremt de ikke har gjort noe feil.

DSM og DSM2 er glimrende og begge vil fungere for drifting eller parkflying eller andre ting. Jeg er ganske sikker på at de store forskjellene ser du når avstanden blir stor og / eller når det er mange som bruker 2,4GHz båndet samtidig. Da tror jeg DSM2 er bedre enn DSM.

Altså ved Crawling, eller bil på bane, eller 1 mann og 1 helikopter, så merker du strengt tatt ikke så stor forskjell på teknologiene.

Dette er kun mine 2 cent og ikke så mye annet...
                      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                      Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

Er denne nye radion frekvens hoppende?? skeptisk til at de tidligere modellene ikke er det.. håper de har løst dette på en fornuftig måte denne gangen. ikke bra og "skru" ned på sender efekten for og få den godkjent i eu
                        www.RCsenteret.no

Comment

This product will be in stock on Monday, December 01, 2008.
                          OTteknikk.com

Comment

Denne radioen kommer til Norge i månedsskifte Oktober/November om alt går etter planen. DSM er det på denne senderen, ikke DSM2. Hvis man kjører bil med en motor som ikke er så kraftig merker man forkjellen på respons mellom DSM og DSM2. DSM2 gjør at du får kraften når du trenger den. Flere av førerne under EM i RC Drifting merket dette når man brukte 19T motorer.

Og DX3R som allerede er lansert har DSM2, så vet dere det.

Fabiz
                            Smallsize Hobbyland A/S
                            Team Losi : Spektrum

Comment

Da kom vi dyrest ut av det her også DX3R (A) hehe kun det beste er godt nok

Men ser sabla fin ut den radio'en også, men DX3R har vel alt det denne har og litt til også vil jeg tro :P
                              DSM23 FTW

Retteråsen

Comment

Originally posted by Mariuslk View Post
                                Hmm, så fin ut den. Men hva er greie med prisingen av denne kontra DX3R? DX3R kosta vel rett under 3 lapper da den kom.
                                S'en i DX3S står for sport. Så den er vel ikke ment å konkurrere med DX3R, hvor R'en står for racing..
                                If everything seems under control, you're just not going fast enough. - Mario Andretti

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,684   Posts: 440,454   Members: 8,163   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X