Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Utmerkelse til Jan Fjeld-Nilsen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Utmerkelse til Jan Fjeld-Nilsen

De som har vært med og kjørt RC en stund husker sikkert Jan! Han har en NM-tittel i 1:8 Track. Også kalt "Filefjeld" for sine ferdigheter hva motortrimming angår!

Han er like kjent fra "fullskala"! Han er bla. tidligere norgesmester og nordisk mester i gokart.

Nå har han fått "Gullrattet" fra Norges Bilsportforbund:

http://bilsport.no/nyheter/12-nye-gu...ere/#more-1620

Grattis Jan!!!
    Life's too short to go slow! www.ymr.no

Besøk mitt showroom

Gratulerer Jan, dette var artig!
    Frank Lyder Clementz Kodal RC
    HARM SX-3, og masse annet...
    www.tktrading.no
    www.radiostyrt.no

Comment

Det må jeg si - og det er som det sies, fullt fortjent. Gratulerer Jan..
      No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
      XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
      www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

Comment

gratulerer Jan, det er deg vel fortjent....

Comment

Hei og hopp gutter!
          Først og fremst må jeg takke for alle gratulasjoner!
          Og tro meg; jeg ble meget overrasket og glad, da meldinga fra Bilsportsforbundet dukket opp i postkassa.
          Formannen i "Gullrattkomiteen", ikke ukjente Holm Jacob Matheson, hadde gravd dypt og lenge i gamle arkiver, og funnet ut at mine 36 års gamle gokart-meritter, fortjente en honnør!
          Og jeg som omtrent ikke husker hvordan en gokart ser ut!
          Neida, såå ille er det jo ikke.
          Og for de av dere som har fulgt med litt i Formel 1, har vel undertiden merket seg navn som Alain Prost og Riccardo Patrese? Morsomt å tenke på at man i sin tid konkurrerte mot disse gutta i flere EM og VM, men ingen visste jo den gang hvilken karriere disse gutta hadde foran seg.
          Det var uansett svært gøy å få en slik utmerkelse, som jeg deler med bl. a Martin Schanche og Petter Solberg, bare for å ha nevnt et par.
          Nok skryt!

Er ellers ikke heeelt ute av "modellmiljøet", ettersom jeg fortsatt filer og freser litt i en og annen modellbåtmotor, og da gjerne i CMB 35ccm. Har faktisk klart å få relativt god "snurr" på disse...
          Hvorfor "båtfolket" plutselig kom på banen vet jeg faktisk ikke, men der er vel noen gamle rykter som florerer da?

Har ellers hatt "hjemmekino" som interesse og hobby de siste to-tre årene, og har etterhvert fått rigget istand et rom hvor lyd og bilde står i høysetet.
          Gøy, det også! Ta gjerne en kikk her, om du / dere er interessert: http://avforum.no/
          Kanskje det kan bli en hobby for dere også, etterhvert?

Takk igjen, for hyggelige gratulasjoner!

Mvh
          Jan

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,684   Posts: 440,454   Members: 8,163   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, gaffelape.
          Working...
          X