Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Innbrud i Indre Østfold RC sine lokaler.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Innbrud i Indre Østfold RC sine lokaler.

Natt til lørdag den 6. desember hadde vi et lite uventet besøk av noen uvedkommende. De har bryti seg inn og stjålet RC biler og utstyr for rundt en 40-50 000kr. Vi utlover en stor dusør til de/den som kan komme med tips som gjør så vi finner igjen tingene våres.
    Det som er stjålet er:
    TT01 med en del alu oppgraderinger. 13,5T børsteløs. HPI felger med HPI driftedekk.Sølvfarga Skyline Karroseri som har mista fronten.
    Yokomo Driftpackage RX7 Hvit med alle originale klistremerkene på. Det er sprukket opp i trynet. Sitter et LRP 6,5T børsteløst system der med revvers.
    2stk Serpent en med 4T børsteløs og en med 9T børsteløs. Begge hadde 350Z karroseri.
    En original TT01 med epic motor.
    De 2 siste bilene er litt ukjente ennå. Men mer info kommer.
    Det er også stjålet opp til flere kontroller som 2,4GHz Hitec og en del futuba og litt sånnt.
    Et kamera som vi brukte til og filme med er også stjålet.

Pga. tyveri så er det flere som ikke har no bil og kjøre med lenger eller kontroll og kjøre med. Så all info tas imot med glede. Husk det er en fet dusør til den som kommer med info som finner tingene eller personen(e) som har tatt dette.

Ved info ring :Lasse 91786953 Lars 92422728 Thomas 48883878

Lasse 21

er sinnsykt kjiipt når slikt skjer! ikke så lenge siden det ble rappa en bil i Kyosho Bergen, midt i åpningstiden...
    Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
    Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
    TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

Comment

Driiiit i bilene tok de jakka mi? :O
      Hehe neijda kjipern si ifra da du finner den/de som gjorde det så tar vi prosedyren du skulle ta på meg for å få bilen min da vettu Du kan ta det som en general prøve (inkludert meg da, jeg vil dytte) hehe håper ikke det går utover konkurransen i januar da! Du og de andre er jo pent nødt til å stille der! Lykke til med ''finnerlykken''

Retteråsen
      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

Comment

Originally posted by Retteråsen View Post
        Driiiit i bilene tok de jakka mi? :O
        Hehe neijda kjipern si ifra da du finner den/de som gjorde det så tar vi prosedyren du skulle ta på meg for å få bilen min da vettu Du kan ta det som en general prøve (inkludert meg da, jeg vil dytte) hehe håper ikke det går utover konkurransen i januar da! Du og de andre er jo pent nødt til å stille der! Lykke til med ''finnerlykken''

Retteråsen
        Det blir konkuranse i januar men og jeg stiller der er heller meget uvist.. Jakka di ligger der ennå den :P

Lasse 21

Comment

hehe ja trukke det hadde vært en stusselig jakke jeg hadde tatt heller fordi vet hvor mye snacks det lå der ja Men synd det finnes så utrolig frekke folk der ute! og noen ma finne tilbake alt utstyret deres! si ifra om det er noe en kan hjelpe med da

Hvis ikke du får deg utstyr stille du og jeg med min bil( det er vel lov med to stk på samme bilen)?

Retteråsen!
          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

Comment

...

ja det er lov å væra fler på en bil men værre om begga komemr videre i sammen da......

håper vi finner hvem som har gjort dette å at vi får igjen utstyre våres jeg oxo.

at det går ann å gjøre sånt når vi endelig begynner å få ting på plass å barn å unge i østfold begynner å like seg der så kommer det sånne idioter å ødeleger for oss
            Last edited by wolf; 7 December 2008, 20:18.

Comment

Tyver er i sving om dagen i østfold(bor i rygge)Jobber i hafslund og har arb bil med hjem... 5 meter utenfor soverommet mitt ,robba de bilen for verktøy ,gps ,kamera .o.s.v.Hørte ikke en dr.........Og jeg sover lett...Pluss at fem hus i nabolaget hadde besøk av innbruddstjuver her om dagen.Leste i avisa at det sannsynligvis er en østeuropeisk bande som herjer i distriktet.Dårlig med jobb for tiden,og da tyr dem til faenskap istedet...Så vær OBS folkens,De er frekke som lusa..
              Baja 5T med 30,5 raceporta zen,pro pipe bakmont. futaba 3pm.....

Comment

Om det er noe trøst kan jeg selge serpent s400 til kostpris til dere som var rammet av tyveriet. dere skal også få rabatt på utstyret dere trenger for og komme igang igjen.

kom innom RCsenteret
                www.RCsenteret.no

Comment

ja det er lov å væra fler på en bil men værre om begga komemr videre i sammen da......

håper vi finner hvem som har gjort dette å at vi får igjen utstyre våres jeg oxo.

at det går ann å gjøre sånt når vi endelig begynner å få ting på plass å barn å unge i østfold begynner å like seg der så kommer det sånne idioter å ødeleger for oss
                  Ja det er sant, men da får en bare kjøre en & en da! hehe Nekter å la han som vant sist, stå på sidelinja nå! Håper du også Wolf kan delta (hørt at du er nokså dreven)
                  IKKE minst håper jeg dere finner drittsekkene som gjorde dette mot dere, og alle andre! Østeurpere er sikkert greie de, så lenge de veit forskjell på mitt og ditt! Skulle hengt dem opp i øyelokkene og tvunget dem til å blunke!
                  Jeg stor kosa meg sikkelig på Mysen, og jeg kommer fortsatt til å gjøre det! Har noe blitt ødelagt!? Så hjelper jeg gjerne til på dugnad for å få der opp på beina igjen! Vær så snill å si ifra når så stiller jeg gledelig opp! Skal ikke ha noe som helst for det heller

Retteråsen

Comment

Originally posted by Retteråsen View Post
                    Ja det er sant, men da får en bare kjøre en & en da! hehe Nekter å la han som vant sist, stå på sidelinja nå! Håper du også Wolf kan delta (hørt at du er nokså dreven)
                    IKKE minst håper jeg dere finner drittsekkene som gjorde dette mot dere, og alle andre! Østeurpere er sikkert greie de, så lenge de veit forskjell på mitt og ditt! Skulle hengt dem opp i øyelokkene og tvunget dem til å blunke!
                    Jeg stor kosa meg sikkelig på Mysen, og jeg kommer fortsatt til å gjøre det! Har noe blitt ødelagt!? Så hjelper jeg gjerne til på dugnad for å få der opp på beina igjen! Vær så snill å si ifra når så stiller jeg gledelig opp! Skal ikke ha noe som helst for det heller

Retteråsen
                    HEHE. Det er bra noen har så bra holdning til sporten vi driver med. Ja blir nokk en liten dugnad før januar treffet. Kan si ifra til deg jeg hvet ^^
                    Jeg driver desperat og prøver og skaffe meg en bil igjen men er ikke så lett:P Ivertfall ikke når man er fattig. Nesten gla jeg ikke fikk den pro d'n for da kunne jo den vert borte nå oxo :P HEHE Men håper på å finne igjen tingene selvom det kansje ser litt håpløst ut

Lasse 21

Comment

Jeg følger Retteråsen på dugnad, hvis det må til jeg..
                      Solør Gutta Drifting !
                      HPI S2 6.5T
                      Xray M18MT Mamba edition.

Comment

Nå er mail sendt ut til alle Smallsize Hobbyland sine butikker i hele landet pluss hovedlageret. Så hvis bilene havner i nærheten av våre butikker så vet de ansatte hva man skal være på utkikk etter.

Fabiz
                        Smallsize Hobbyland A/S
                        Team Losi : Spektrum

Comment

Originally posted by Fabiz View Post
                          Nå er mail sendt ut til alle Smallsize Hobbyland sine butikker i hele landet pluss hovedlageret. Så hvis bilene havner i nærheten av våre butikker så vet de ansatte hva man skal være på utkikk etter.

Fabiz
                          Flott. Takk skal du ha for det. Håper noen av bilene kommer til rette ivertfall.

Lasse 21

Comment

Det er bra lasse, du må få deg bil! Ja bra du ikke fikk kjøpt den ja! Tenk om de hadde reist med den! Huffe! Den er forhåpentlig i trygge hender hos en heldig en

Bare si ifra så lenge det er en helg så! For ellers blir det vanskelig, med mindre jeg har fri da

Retteråsen

Comment

Kjipt med slike ting ass..
                              Er ikke lenge siden en kompis av meg i Mysen hadde innbrudd i sitt eget hus, og ble frastjålet en masse rc-ting....

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,684   Posts: 440,454   Members: 8,163   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, gaffelape.
                              Working...
                              X