hmm.... jeg har rc utstyr til 20 000 liggende hos min pappa, og han er på ferie i 2 uker
Her ligger alt rc utstyret 5 meter ifra meg når jeg sover
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Innbrud i Indre Østfold RC sine lokaler.
Collapse
X
-
tyveri
takker for det du har hørt Retteråsen men sliter litt med å hjelpe flest mulig med ting om dagen å veit ikke om ejg selv får vært med på konk dagen med no bil hvis jeg ikke får tak på en ecs snart som funkeer som den skal til en billig penge.
håper bare på at vi finner tinga være igjen jeg.
Comment
-
HMm håper virkelig dere finner dem!
RetteråsenSheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Comment
-
DET KOMMER FOR DAGEN HVEM SOM HAR VÆRT DER INNE UANSETT!!!! SÅ BESTE HADDE VÆRT OM DE FAKTISK TENKTE PÅ SEG SELV OG LEVERTE TINGENE ANONYMT ETT STED ETTER AVTALE MED EN AV OSS!
Comment
-
Det er sant, men bedriten uansett da!
RetteråsenSheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Comment
-
Jepp det er bedritent gjort mot vesle klubben vår skikkelig smålig spør du meg!
Comment
-
Reise forsikring på et innbrudd :S ?
Muligdet er noe jeg ikke vet, men reiseforsikring er ikke det til reiser da? :S
Retteråsen
Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
Comment
-
innbo forsikringen til foreldre til medlemmene dekker jo det hver enkelt har hatt med seg men noen der har jo egenandel på rundt 4-8 tusen også har de mistet biler til 3-4000 liksom så da lønner det seg ikke for de. går egentlig ikke ann at klubben forsikrer alt utstyret som står der siden dette da må være klubben sitt for eie ikke hver enkelt medlem sitt personlig men vi har fått det allikevel . Kommer også alarm der nå!
Comment
-
Blir bra vettu, sett inn alarm og håp de kommer tilbake såp vi kan ta de
Men kanksje aller best om de holder seg unna, for godt!
Ser fram til flere drifts på mysen (Y)
Comment
-
er under planlegging av ett større stevne senere på vinteren også vi! får nærmere beskjed om dette senere vet du!
Comment
-
opdatert vettu, men jeg og sandlie kommer nok for noen tørrtrenings runder i romjula
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,684
Members: 8,163
Active Members: 2
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment