Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mysen Treffet i januar.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mysen Treffet i januar.

Stor nyhet for alle som kommer på Indre Østfold RC sitt treff i januar. mikronor.no har fått snusen på vårt arangemang og kommer til og ha stand på våres treff..De kommer til og ha med seg noe varer fra buttiken deres. Besøk www.mikronor.no . De vil også stå for noe premier den dagen!!! Så meld dere på alle som kan. Påmelding sendes til fjurm@hotmail.com

Mvh Lasse Dreierstad (Indre Østfold RC)
    www.mysen-rc.com

Lasse 21

Hvor mye koster det å delta ? er vel påmeldt jeg såe
    Gleder meg vilt begynner å bli ferdig bilen også nå siden jeg handler de siste delene i helgen

Hihi
    Retteråsen
    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

Comment

Koster 50,- det som sist! husk dette er for gøy derfor koster det ikke mer enn hva det hadde kostet dere utenforklubben å kjøre hos oss!
      WWW.SAMIRC.NO
      Lars E Joelsen 33

Comment

Originally posted by Retteråsen View Post
        Hvor mye koster det å delta ? er vel påmeldt jeg såe
        Gleder meg vilt begynner å bli ferdig bilen også nå siden jeg handler de siste delene i helgen

Hihi
        Retteråsen
        Koster 50kr å delta ja. Men det er ikke no utstiling dette treffet ^^

Lasse 21

Comment

Utstilling ekke noe for meg alikevel :P hehe selvom jeg ak har laget nytt kaross..

Retteråsen
          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

Comment

klarte 3 plass jeg med escaladen min hehehe
            WWW.SAMIRC.NO
            Lars E Joelsen 33

Comment

Originally posted by Team-askim-drifter`s View Post
              klarte 3 plass jeg med escaladen min hehehe
              JADA skryt skryt :P

Lasse 21

Comment

tok 1st med snublarun min...gleder meg til begge treffa vi skal ha på ny året

Comment

Skal prøve å delta med min nye også men tviler på det blir noen pall plass Men kjøring er mest kos!

Retteråsen

Comment

Originally posted by ThErEx View Post
                    JADA skryt skryt :P

Skal nok klare meg bedre i drift jeg og nå med min NYE TRF 415 ikke sant ThErEx?
                    WWW.SAMIRC.NO
                    Lars E Joelsen 33

Comment

jeg å med min nye Pro-D :P hehe
                      ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

Comment

Men faen a :PJAJA de fine bilene deres kan dere bare komme med Skal drifte fra dere med min TT01 jeg teker jeg Så pass dere ^^ HEHE

Lasse 21

Comment

Ja ouuuu :O Jeg blir så redd!
                          Tamiya vs HPI eller? (A)
                          Blir gøy å se Pro D og TT-01 I twin da
                          Bråten og Lasse

Retteråsen

Comment

hehe twin drifting
                            ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

Comment

får komme i romjulen så får vi testa det ut hvet :P eller til helgen XD hehe:P

Lasse 21

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,684   Posts: 440,454   Members: 8,163   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, gaffelape.
                              Working...
                              X