Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Innbrudd hos Indre Østfold RC igjen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tosk. Jeg har ikke gjort noe som er uærlig ovenfor deg. Du så bilder av de. Og sa det var helt greit. Og jeg sa til deg akkuratt d samme som han jeg kjøpte de av sa til meg. Hvis du mener jeg har gjort noe uæerli mot deg så har du et problem med deg selv.. LOL tard ass

Lasse 21

Comment

Her kommer første PM jeg sendte til deg etter å ha mottatt bilen:

"Ok, nå skal jeg ramse opp en hel del for deg. Først vil jeg bare si, annonsen din er meget feilaktig! Jeg vurderer sterkt å sende hele greia tilbake til deg, om du motsetter deg dette vil jeg ta saken videre via gratis advokathjelp på universitetet der jeg studerer. Kort sagt, jeg ønsker pengene mine tilbake.

For det første: Bilen er ikke en T2, men en T1! Jeg trodde jeg kjøpte en T2, som du skriver i annonsen.

For det andre: "Bilenes" generelle stand er mye dårligere enn hva du har beskrevet for meg og i forhold til det du beskriver i annonseteksten. Enhver person med litt fornuft vil si seg enig i dette. Flere kamerater av meg som har kjørt og kjører touring har sett bilen, og de er veldig enige.

For det tredje: Jeg har skrudd og skrudd på den ene av de to bilene for å forsøke å bygge EN bil ut av de "to", men begge chassisplatene er ikke sterke nok. Den ene er tynnslitt, den andre er full av dype spor etter en kappeskive."

Sånn, da har vel folk fått et lite inntrykk av saken. Her kommer historien:

Jeg hadde aldri eid en x-ray før, og slik bildene så ut (mørke og uskarpe) var det vanskelig for et utrent øye å se om dette var en T2 eller T1. Du skrev i annonsen at det var en T2, og du sa til meg at det var en T2. Blåøyd som jeg var stolte jeg på en liten ramp fra indre Østfold. Men, du har hele tiden visst at det ikke er en T2 du selger, men du prøver likevel å kvitte deg med den. Det holder ikke å si "han som solgte den til meg sa det var en T2". Hvor i huleste hører det hjemme? Om du har blitt lurt så er det ikke dermed sagt at du har tilgode å lure noen andre? Er ikke så ting fungerer her i verden.

Jeg er så sinnsykt lei all dumskapen fra din side. Skjerp deg! Du driter deg ut!

Håper seriøst hverdagen kommer å biter deg hardt i ræva snart.

Comment

Jeg viste faen ikke det var en jævla T1 eller. Detn er de eneste xrayene jeg har hatt. Kunne 0 nada om dem selv ffs. Det er mer du som driter deg ut. Og svakheter i den? LOL jeg brukte den ene til drifting selv og hadde 0 problemer med det.. Og ser nå selv at det ikke er no problem og se forseld på T1 og T2.. Og du sier at jeg skal skjerpe meg. Jeg husker ikke hvor my du betale men det vakke mye. Forventer du en helt 100% strøken xrtay da er du enh idiot.. De er faen ikke akuratt gait heller.. og hvis jeg ikke husker feil var ikke bildene så lle heller. har de ikke på denna pcen men trur jeg hr de et sted... så STFU

Lasse 21

Comment

Ok lasse, så hvordan har du tenkt og forklare hvorfor jeg fortsatt ikke har fått tinga mine ?
          Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
          Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
          TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

Comment

Eller hvorfor det har tatt ett år og jeg fortsatt ikke har fått penger?

Fabiz
            Smallsize Hobbyland A/S
            Team Losi : Spektrum

Comment

Håpløst...gir opp...

Comment

Originally posted by Fabiz View Post
                Eller hvorfor det har tatt ett år og jeg fortsatt ikke har fått penger?

Fabiz
                Fordi jeg ikke har hatt jobb på et år.. har sakt du skal få det men lønningene holder ikke til annet en regninger atm...

Lasse 21

Comment

Jeg tror han viste godt at det var en T1 jeg. Ihvertfall etter alt drittet du sier. Du ror deg bare LENGRE og

Lengre ned.....

Comment

Wold: You just can't beat the person who never gives up.

Fabiz
                    Smallsize Hobbyland A/S
                    Team Losi : Spektrum

Comment

Originally posted by SondreV View Post
                      Jeg tror han viste godt at det var en T1 jeg. Ihvertfall etter alt drittet du sier. Du ror deg bare LENGRE og

Lengre ned.....
                      Jeg trudde dte var en T2. Alle andre på klubben trudde det var en T2.. Fordi det sto T2 da jeg kjøpte den.. Ror ikke jeg. han fikk bilder og så selv... ikke midt problem

Lasse 21

Comment

DA heter det å få hevet kjøpet!

Comment

Originally posted by SondreV View Post
                          DA heter det å få hevet kjøpet!
                          Han trua med og heve kjøpet. thats it... LOL

Lasse 21

Comment

Originally posted by djegga View Post
                            Ok lasse, så hvordan har du tenkt og forklare hvorfor jeg fortsatt ikke har fått tinga mine ?
                            Det ER lov til og svare, eller ser du deg for god til det kanskje ?

INNSE AT DU HAR TAPT DA MANN!
                            Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
                            Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
                            TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

Comment

Fabiz: It´s hard to tell the difference between a toilet and a human full of shit.

Kjære, kjære Lasse; hvordan i huleste kan jeg uttrykke tydeligere at jeg vil heve kjøpet? Du sa bare at du hadde brukt pengene og at jeg kunne værsego´ å prøve å få penger ut av deg, -for du hadde ikke en dritt.

Skjønner du ikke at det snart er på tide å HOLDE KJEFT?!

Comment

Originally posted by djegga View Post
                                Det ER lov til og svare, eller ser du deg for god til det kanskje ?

INNSE AT DU HAR TAPT DA MANN!
                                Hvordan er den melet i posen din da???
                                NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
                                RC4WD Team Driver

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,684   Posts: 440,454   Members: 8,163   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X